Hoe bereik je een duurzame online groei in crisistijden?
Duurzame online groei in crisistijden: MYoMY maakt tassen en portemonnees met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh.
Duurzame online groei in crisistijden: MYoMY maakt tassen en portemonnees met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh.
Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?
The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.
Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.
We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.
Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.
Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.
De fashionapp passeerde onlangs Amazon in aantal app-downloads in de Verenigde Staten. Shein lijkt zowel Zara als H&M te verslaan doordat het enorm verslavend is.
Wehkamp mag Kleertjes.com overnemen. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) besloten. Er blijft na de overname voldoende concurrentie over, vindt de toezichthouder.
Omoda breidt zijn assortiment uit met kleding en accessoires en boort daarmee een nieuwe markt aan in binnen- en buitenland.
Trends in twee belangrijke sectoren in e-commerce: fashion en retail. Omnichannel, AI en duurzaamheid, maar ook meer eerlijke en authentieke content.
Zalando groeide sterk in het tweede kwartaal van 2021. De handelsomzet voor aangesloten verkopers ging 40 procent omhoog naar 3,8 miljard euro.
RFS Holland Holding B.V., de moedermaatschappij van Wehkamp, wil kleertjes.com overnemen, een leidende online kinderkleding retailer.
Het Zweedse modemerk NA-KD faciliteerde stormachtige groei dankzij robotisering van haar magazijn. De voordelen en positieve neveneffecten volgens medeoprichter Oscar von Konow.
Hoe behoud je subscriptions en blijf je aantrekkelijk voor je doelgroep? Hoe zorg je ervoor dat het niveau van je dienstverlening hoog blijft?