More stories

Online omzet H&M groeit 22 procent

Kledingwinkel H&M ziet de omzet in het derde kwartaal van dit jaar met 22 procent stijgen. Fysieke winkels gaan steeds meer open, maar daar ondervindt het online kanaal geen nadeel van.

Fashion

Hoe je de klant centraal zet met slimme data

Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?

Customer Experience

Nike: 21 procent omzet uit digitaal, wil dubbele

Nike realiseert 21 procent van de omzet via digitale kanalen en is op koers om dat te verdubbelen per 2025.

e-commerce

Zwitserse horlogeverkoper Chronext naar de beurs

De internationale online marktplaats voor de handel in luxe horloges Chronext wil 230 miljoen euro ophalen met een beursgang in Zwitserland.

Venture

Klarna met livestreams voor beautyshopping

Klarna verzorgt deze weken vier live videostreams met de Amerikaanse verkoper van huidverzorgings- en cosmetische producten Beautycounter.

Fashion

Hoe een slechte gebruikerservaring zorgde voor een award-winning campagne

Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.

Campagnes

Connected Retail: hoe doet Zalando dat?

De pandemie heeft laten zien hoe belangrijk het is om offline en online te verbinden. Zalando vertelt hoe het de mode-industrie samenbrengt.

e-commerce

De juiste stappen voor je groeistrategie met Growth Maturity

Hoe zet je de juiste stappen in jouw groeistrategie met behulp van Growth Maturity? Elevate Digital legt het uit.

e-commerce

Hoe neem je je organisatie mee bij conversie-optimalisatie?

Hoe krijg je de organisatie bij conversie-optimalisatie mee, hoe zet je CRO breed op en waarop moet je letten? 

Conversie

Verhoog je conversie met optimalisatie van de last mile

Door het centraliseren van de last mile in de online customer journey kun je je omzet aanzienlijk verhogen. Eleganza vertelt hoe.

e-commerce

REEF: van offline naar future-proof e-commerce speler

Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.

e-commerce

Dit zijn de nieuwste sociale-technologietrends

Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.

Digital Transformation

De toekomst van fashion merchandising: iedereen een gepersonaliseerde winkel

De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.

Customer Experience

The Next Closet haalt 3 miljoen financiering op

The Next Closet, pionier op het gebied van online tweedehands designermode, heeft een investering opgehaald van drie miljoen euro bij 4impact, het Borski Fund en haar business angels en investeerders, waaronder PDENH.

Fashion

Wat is de impact van de coronapandemie op de fashionindustrie?

Ondanks de pandemie bleven de consumentenbestedingen aan non-food in Nederland op peil. Maar dat geldt niet voor fashion. 

Data