L’Oréal lanceert platform voor micro-influencers
De Duitstalige markt is de eerste in de EU waar L’Oreal LOREALISTAR uitbrengt, een platform voor nano- en micro-influencers.
De Duitstalige markt is de eerste in de EU waar L’Oreal LOREALISTAR uitbrengt, een platform voor nano- en micro-influencers.
De Europese specialist in recommerce Reverse.supply valt in handen van de Amerikaanse branchegenoot Trove, dat daarmee zijn internationale positie aanzienlijk uitbreidt.
De Europese tak van luxewebwinkels binnen de Mytheresa-groep krijgt per eind deze maand een nieuwe directie en managementteam.
Marketingdirecteur Cees Hannema van kledingwinkel Omoda stapt na drie jaar op.
De digitale verkopen bij kledingfabrikant Levi Strauss groeide in de eerste maanden van 2025 met dertien procent. Het bedrijf verkoopt nu meer dan 50 procent via eigen kanalen.
Binnenkort wordt het bij Zalando mogelijk om kleding te passen en op je telefoon te zien hoe dat staat, net zoals Snap-filters doen.
Decathlon verkocht in 2024 internationaal voor 3,2 miljard euro aan sportartikelen via zijn app en site.
Tweedehandsplatform Vinted opent een sectie waarop influencers geselecteerde designerstukken rechtstreeks uit hun eigen garderobes verkopen.
Het smaakt Zara naar meer, live shopping vanuit videostreams. Daarom organiseert het modemerk Zara aanstaande donderdag de tweede sessie met Cindy Crawford en dochter Kaia Gerber.
Al anderhalf jaar doen speculaties de ronde als zou het bedrijf Shein naar de beurs willen. Topman Donald Tang neemt elke onzekerheid daarover weg.
De digitale verkopen bij Zara en Zara Home stegen in 2024 met 6,6 procent, maar andere merken van de Inditex-groep deden het beter.
De e-commerce-omzet van de Duitse sportkledinfgfabrikant Adidas steeg in 2024 met zes procent naar 4,3 miljard euro.
Klanten van Zalando kunnen geen abonnement meer afsluiten om voordeeltjes te genieten. Het nieuwe klantenprogramma beloont veelkopers met veel spaarpunten. Deze verandering is onderdeel van de nieuwe winkelinrichting.
Zalando verwacht een toename van het bruto handelsvolume (GMV) en omzet met 4 tot 9 procent. De aangepaste winst vóór rente en belastingen (aangepaste EBIT) stijgt naar verwachting naar 530 miljoen euro en 590 miljoen euro. Dat maakte het Duitse bedrijf vanochtend bekend.
Elf jaar en 85 winkels verder draagt CEO en oprichter Mark de Lange het roer over aan Lex van de Vliet.