Emerce Rapport Online Damesfashion 2024-2025
Dit rapport biedt een analyse van de zoektrends binnen de damesmodecategorieën jurken, blouses, rokken, topjes en blazers. Door middel van […]
Dit rapport biedt een analyse van de zoektrends binnen de damesmodecategorieën jurken, blouses, rokken, topjes en blazers. Door middel van […]
Whoppah, de Nederlandse online marktplaats voor meubelen en interieurartikelen, doet een strategische overname in Frankrijk. Het bedrijf koopt de Franse nummer twee in zijn segment, Design Market.
Zalando wil dat fabrikanten, merken en adverteerders zijn platform intensiever gaan gebruiken. Daartoe voegt het een aantal voor hen relevante diensten samen onder een dak.
E-commerceplatform TikTok Shop kennen we in Nederland nog niet, maar in Engeland werd had in no-time zo groot dat het eerste koopjesfestijn er al wordt gehouden.
Tweederde van de aankopen bij TikTok Shops, in Nederland nog niet beschikbaar, speelt zich af in de categorieën Beauty, Fashion en Near Food.
Kledingwinkel Studio Anneloes brengt volgende week een nieuwe app uit met productinformatie over de duurzaamheid van zijn items.
Chinese webwinkels als Shein en Temu lijken de meer traditionele online modeverkopers in te halen. Dat bleek gisteren uit een presentatie van NIQ/GfK op Emerce Fashion in Amsterdam. Met name Zalando voelt in heel Europa de druk van nieuwe spelers.
De totale online fashion-, beauty- en luxuryretailmarkt in Europa en het VK komt dit jaar uit op 213 miljard euro en groeit volgend jaar met zo’n vijf procent.
Zalando kiest een nieuwe positionering van zijn merk om zijn merkcampagnes van de komende jaren aan op te hangen.
Marlies Kluft vertelt op Emerce Fashion, op 12 september in Amsterdam, het inspirerende verhaal van Vedder en Vedder, opgericht door de zussen Anne en Esther. Wat begon vanuit hun behoefte aan gepersonaliseerde sieraden, voorzien van een persoonlijk, eigen verhaal, is uitgegroeid tot een succesvol bedrijf dat al zeven jaar de markt verovert.
Marlies neemt je mee door de evolutie van Vedder en Vedder, waarb
De e-commerceomzet van beautyketen Douglas is afgelopen kwartaal met 7,5 procent gegroeid tot 313 miljoen euro.
Het Nederlandse influencermarketingplatform The Cirqle kondigt zijn AI-oplossing voor influencercampagnes aan. Het stelt adverteerders in staat om campagnes te creëren zonder ooit een campagnebrief te hoeven schrijven.
Zalando zag de winstgevendheid in het tweede kwartaal verbeteren dankzij uitbreiding van het assortiment en investeringen AI-aangedreven ervaringen om klanten te vermaken. Het aantal actieve klanten groeide met 300.000 tot 49,8 miljoen.
Modeverkoper Shein zal in augustus een pop-up store openen in Johannesburg, Zuid-Afrika om zo meer aandacht op zijn site te vestigen.
Voor het vijfde achtereenvolgende jaar heeft Wehkamp Retail Group (WRG) een positieve EBITDA genoteerd, voor het boekjaar 2023-2024 is de genormaliseerde EBITDA met 30 procent gestegen naar 26 miljoen euro. De nieuwe retouren- en bezorgstrategie en de verdere technologische en operationele verbeteringen van het distributiecentrum in Zwolle hebben hiertoe bijgedragen.