[Emerce TV] ‘Trend in e-commerce: fast checkout’
Sexy is het niet, handig en noodzakelijk wel: betalen bij online shoppen. Een nieuwe trend dient zich aan waarbij het betaalproces minder opzichtig wordt, een natuurlijker onderdeel van de...
Sexy is het niet, handig en noodzakelijk wel: betalen bij online shoppen. Een nieuwe trend dient zich aan waarbij het betaalproces minder opzichtig wordt, een natuurlijker onderdeel van de...
Achteraf of gespreid betalen hoeft geen financieel risico voor de consument te zijn. Dienstverlener In3 noemt zich sociaal verantwoordelijk, berekent geen boetes en denkt eind 2023 zelfs zonder incassobureau...
Ontdek hoe financiële teams het proces drastisch kunnen verkorten in deze whitepaper aan de hand van waardevolle en praktische tips van zes CFOs.
'We zijn koploper met loyalty op de fashionmarkt', vertelt Rowena van Staveren van N Brands. Klanten sparen praktisch automatisch punten, ongeacht of ze online en offline shoppen. Een nieuwe...
Om de Europese techsector écht tot een succes te maken is meer ondersteuning nodig. Niet alleen om economische redenen, maar ook vanwege klimaatverandering.
Nederland is het meest 'metaverse-geschikte' land. Wat zijn, nationaal en internationaal, de metaversebedrijven en -aandelen om in te gaten te houden?
In november 2022 is het aantal personen dat online een website en/of app van een zorgverzekering aanbieder bezocht al gestegen naar meer dan 6 miljoen personen.
Is er een rol voor cryptovaluta als middel tegen waardeverlies van een investeringsportefeuille en als mogelijke veilige haven? Misschien wel.
Hoe maak je als financiële speler het verschil? Door de klant centraal te stellen. Dit lukt echter alleen als je alle relevante data samenvoegt.
Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.
Waarom moeten banken en fintech-bedrijven hun focus verleggen van bedrijfsoutput naar klantresultaten?