Start-up Turff: de traditionele turflijst digitaal
De ouderwetse turflijst in studentenhuizen en kantines kan vervangen worden door een digitale, in de vorm van een tablet. Mét advertising en een koppeling naar leveranciers. Start-up Turff heeft...
De ouderwetse turflijst in studentenhuizen en kantines kan vervangen worden door een digitale, in de vorm van een tablet. Mét advertising en een koppeling naar leveranciers. Start-up Turff heeft...
Maaltijd- en boodschappenbezorging zijn de twee grote winnaars van de coronacrisis. In 2020 groeide de totale bezorgmarkt met 43,1 procent ten opzichte van 2019. Dat meldt het FoodService Instituut...
De 65ste editie van Horecava, die deze week zou zijn aangevangen in RAI Amsterdam, wordt volgende maand noodgedwongen volledig virtueel gehouden. Inclusief interactieve proeverijen.
De online omzet van supermarkt Jumbo is met meer dan 50 procent gegroeid tot boven de 500 miljoen in 2020.
Het was een zwart jaar voor horeca-ondernemers, en vooral restaurants. Het geschatte omzetverlies van 40 procent over 2020 betekent dat de sector (inclusief hotels) bijna 10 miljard euro omzet...
Sligro Food Group is in termen van e-commerceomzet een van de grootste webwinkels aan het worden. Die ontwikkeling verliep vrij onzichtbaar,omdat het zich in het b2b-domein afspeelt.
Ahold Delhaize neemt voor een onbekend bedrag de Amerikaanse boodschappenbezorger FreshDirect over, samen met Centerbridge Partners, dat een belang van
Thuisbezorgd.nl gaat restaurants opnieuw ondersteunen na de dinsdag aangekondigde maatregelen van het kabinet om het coronavirus in te dammen. De komende twee weken mogen restaurants geen gasten ontvangen. Ze...
De bekendste fastfoodketen ter wereld onderzoekt namelijk de mogelijkheden voor een eigen mobiel loyaliteitsprogramma.
Online supermarkt Picnic wil uitbreiden naar Engeland en Frankrijk en geeft het idee dat die landen niet de laatste nieuwe gebieden zijn.
Albert Heijn lanceert vandaag een nieuwe, gratis bezorgdienst voor kleine huishoudens: AH Compact.