Driehonderd miljoen voor boodschappen-app Getir
De boodschappen-app Getir krijgt driehonderd miljoen dollar venture capital en wil komende maanden actief worden in Duitsland, Frankrijk en Nederland.
De boodschappen-app Getir krijgt driehonderd miljoen dollar venture capital en wil komende maanden actief worden in Duitsland, Frankrijk en Nederland.
Hoe pak je uitbreiding naar het buitenland aan? En vooral: waar begin je? Tips en advies uit de praktijk van het Oekraïense groeibedrijf Rocket.
De Berlijnse start-up Gorillas krijgt 240 miljoen euro om zijn boodschappen-app verder uit te rollen in Duitsland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en activiteite op te starten in Frankrijk
Kassen staan niet bekend als heel duurzaam. Start-up SOLHO wil dat veranderen met een off-grid energiesysteem.
Just Eat Takeaway.com is ruim 20 jaar na de oprichting actief in 23 landen. Maurine Alma, Chief Marketing Officer van JET over de enorme groei van het platform.
MailCampaigns vertelt over een actie voor Mora: de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten.
In de Jumbo Foodmarkt in Veghel wordt deze maand een slimme winkelwagen met camera’s, aanraakscherm en kunstmatige intelligentie fysiek getest. De supermarkt wil weten of de innovatie toegevoegde waarde...
In de loop van 2021 zullen Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland vanuit het nieuwe e-fullfillment center van Jumbo in Bleiswijk worden beleverd. Het centrum werd afgelopen week in gebruik genomen.
De Nederlandse supermarkt-app Crisp haalt dertig miljoen euro venture capital op om zijn groei te versnellen.
Duizenden nieuwe werknemers werven, Just Eat Takeaway.com doet het jaar op jaar. Hoe pak je high volume recruitment aan zonder in te boeten op kwaliteit?
Vakbond FNV heeft een officiële melding gedaan bij het Nationaal Contactpunt OESO-Richtlijnen (NCP) over Thuisbezorgd / Just Eat Takeaway. De Israëlische dochteronderneming van het Nederlandse bezorgbedrijf 10bis weigert namelijk...