De zeven meest gemaakte fouten bij influencer marketing
Influencer marketing is booming. Steeds meer bedrijven en organisaties ontdekken de voordelen en mogelijkheden van influencers. Wat zijn de do's en don'ts?
Influencer marketing is booming. Steeds meer bedrijven en organisaties ontdekken de voordelen en mogelijkheden van influencers. Wat zijn de do's en don'ts?
Een vooruitblik op de komende sportzomer. Hoe kun je je als merk positioneren rondom sportevenementen?
Door de massale switch naar online aankopen worden online influencers nog belangrijker voor merken. De influencer marketing trends voor 2021.
Influencers hoeven niet van vlees en bloed te zijn. Als ze menselijke karaktertrekken vertonen hebben ze een even grote aantrekkingskracht. Dat zegt onderzoekster Marije Brom van Hogeschool Rotterdam. Zij...
TikTok zet in Amerika 200 miljoen dollar apart om opkomende sterren aan zijn platformen verbonden te houden. Het geld wordt gebruikt als een soort salaris voor het werk van...
Terwijl LinkedIn qua features opschuift naar platformen als Facebook en Instagram, rukken ook de zakelijke influencers op. Dat biedt kansen, maar werkt ook net even anders.
Bram van Houtum van Instagram Nanny stopte enkele jaren terug met zijn succesvolle ondernemingen in de dance om zich toe te leggen op sociale media, en dan met name...
bol.com vreest de komst van Amazon.nl niet. Voor het eerst reageerde de retailer bij monde van Tom Hensen (manager social & content marketing) gisteren bij Emerce Update Instagram op...
Het grootste deel van de influencers wordt niet vertrouwd. Het online publiek wordt moe van alle gesponsorde producten. Daarnaast worden ze steeds meer bewust van het feit dat influencers...
De afgelopen jaren is er flink wat negatieve berichtgeving rond frauduleuze influencer marketing geweest. Verhalen over fake followers en fake engagement volgen elkaar ook nu nog altijd in rap...
Als je aan de slag wilt met influencer marketing, dan zijn er een paar vragen waar je tegenaan loopt. Wat gaat hij of zij voor je maken, en verspreiden?...