‘Tinder voor influencers en bedrijven’ naar Nederland
De Belgische start-up Connus breidt zijn diensten uit naar de Nederlandse en Franse markt. In mei lanceerden de drie jonge Gentse ondernemers achter Connus een gloednieuwe versie van hun...
De Belgische start-up Connus breidt zijn diensten uit naar de Nederlandse en Franse markt. In mei lanceerden de drie jonge Gentse ondernemers achter Connus een gloednieuwe versie van hun...
Influencers die werken voor de reisindustrie zeggen dat ze hun bereik aanzienlijk zien dalen. Facebook zou zijn algoritmes wegsturen van foto's richting video's. Hieraan ligt de rappe opkomst van...
Kwalitatieve content is pas het begin als aan je content wilt verdienen. Het gaat om bereik, samenwerking met grote mediabedrijven en nieuwe technologie.
Beleggersverening VEB wil dat de minister een einde maakt aan de activiteiten van influencers die zonder vergunning financiële producten aanbieden. Het gevaar voor een ‘waterbed-effect’ is anders levensgroot.
Influencermarketing is volwassen geworden. Lees hier de vijf belangrijkste trends zijn ingezet en die zich dit jaar verder gaan ontwikkelen.
Discovery-marketing wordt steeds belangrijker. Dat blijkt uit groeicijfers en uit trends als live-stream shopping, social commerce en influencer-marketing.
Social commerce biedt merken en marketeers een nieuwe manier om via livestreams onder de aandacht te komen bij hun doelgroep en in te spelen op impulsaankopen.
De combinatie live stream en e-commerce zorgt in China al voor enorme omzetten. Blik op een trend die marketeers scherp in de gaten moeten houden.
Steeds meer merken grijpen niet zomaar naar een influencer voor online reclame. Ze worden selectiever, zoeken langere samenwerkingsverbanden en sturen meer op performance.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Promotie in samenwerking met een influencer? Of gewoon een PPC-advertentiecampagne? De voordelen van beide opties op een rij.