Zo zet je marketing automation in 2021 succesvol in
Marketing automation in de praktijk brengen gaat veel verder dan alleen nieuwe tooling implementeren. Zo zet je marketing automation in 2021 succesvol in.
Marketing automation in de praktijk brengen gaat veel verder dan alleen nieuwe tooling implementeren. Zo zet je marketing automation in 2021 succesvol in.
Marketing automation kan helpen om potentiële klanten over de streep te trekken. Twee manieren om een effectieve campagne op te tuigen.
Persoonlijke benadering en het verrijken van data staan centraal bij marketing automation. 15 marketing automation trends die echt het verschil gaan maken.
Kijk mee hoe Pim van Wetten (Omron)met een bijna eindeloos assortiment, meerdere B2B-markten bedient én digitaal leads genereert.
Berichten die je ongetwijfeld kent van e-commerce giganten zoals Bol.com en Zalando: ‘Geselecteerde items voor jou’ en ‘Er ligt nog iets in je winkelwagentje…’.
Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?
Customer Relationship Management (CRM) software is niet hetzelfde als marketing automation software. Dat is een wijdverbreid misverstand.
Of een openstaande schuld wordt betaald, is te beïnvloeden met een contactstrategie en betaalgemak, zo vertelt Conrad Doornheim.
Marcia Moestoredjo (Valent Marketing) spreekt in dit vraaggesprek met Hans Voorn over haar ervaring met marketing automation.
“Datagedreven marketing maakte een verbazingwekkende groei door. Wat tien jaar geleden nog onmogelijk leek, is inmiddels gemeengoed. Het dynamische karakter van het vak vereist dat jij als marketeer continu...
Zowel marketing- als salesteams zijn gericht op het vergroten van de inkomsten en een positieve ROI. Leads spelen daarbij een centrale rol.