Wanneer ben je toe aan klantdata-gedreven marketing?
In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.
In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.
Yellowgrape, een marketingbureau voor e-commercebedrijven, maakt zijn zelf ontwikkelde AI-tool publiek beschikbaar. API's van OpenAI worden laagdrempelig ontsloten voor marketing en reclamecampagnes.
Voor partijen die nog nooit of zelden aan marketing automation deden, is het lastig het zo te doen dat het optimaal rendement sorteert. Volg dan deze tips.
Hoe kan marketing de groeimotor worden van e-commerce-bedrijven? Met behulp van een flinke portie creativiteit.
Wanneer verdient warehouse automation zich terug? Het antwoord daarop is afhankelijk van een combinatie van harde en zachte factoren.
Een gesprek met PPC-expert Frederick Vallaeys van Optmyzer PPC advertising en de positieve en de negatieve aspecten van Performance Max.
De opkomst van AI Decisioning Engines biedt nieuwe mogelijkheden om iedere klant altijd en overal van de juiste boodschap te voorzien. De opkomst van deze AI Decisioning Engines is...
Grote martech-suites zijn hun beloften niet nagekomen. De échte revolutie zit in de combinatie van 'native' geïntegreerde 'public cloud'-componenten.
Marketing Mix Modeling: nuttig maar vaak gaat het niet (helemaal) goed. Het probleem zit hem vaak in de data: die moeten gedetailleerd en evenwichtig zijn.
In 2023 stopt de verwerking van data in Google Universal Analytics en verdwijnen alle historische data. Reden om te beginnen met 'data warehousing'.
Een MarketingOps-team moet passen bij strategische doelen van het bedrijf en een datastrategie hebben. Daarna kun je je MarketingOps-team samenstellen.