Hoe ontwikkel je een preciezer en persoonlijker beeld van je bezoekers?
Verschillende software tools kunnen, in combinatie met GA4, tot diepgaande inzichten over het gedrag van je doelgroep leiden.
Verschillende software tools kunnen, in combinatie met GA4, tot diepgaande inzichten over het gedrag van je doelgroep leiden.
Het Duitse Bundeskartellamt vraagt marktpartijen naar hun ervaringen met en bezwaren tegen de dominante positie van Google in de niet-searchgebaseerde online reclame markt. Tegelijk klinkt een oproep om meer, zwaardere middelen tegen techgiganten te kunnen inzetten.
Winkels en exploitanten van reclameborden moet de digitale, lichtgevende schermen uitzetten om energie te besparen. Ze mogen enkel nog tussen 16:00 en 22:00 aan.
Wehkamp scherpt zijn affiliateprogramma aan. Voor nieuwe partners werkt de retailer voortaan met een testperiode waarin wordt gekeken of een partner voldoet aan de eisen en of de samenwerking prettig verloopt.
Negen online marketing bureaus lanceren gezamenlijk het OnlineMarketing.nl keurmerk, dat het voor bedrijven en ondernemers eenvoudiger moet maken om een juiste partner te vinden voor hun digitale strategie.
Google heeft aangekondigd ook digitale buitenreclame aan te gaan bieden via het advertentieplatform Google Ads. Op die manier wil het […]
Naar aanleiding van een overzichtsartikel over veertig jaar onderzoek naar klantbeleving: een model met de factoren die klantervaringen vormgeven.
Een hoog-technisch product op een menselijke manier in de markt zetten. VanMoof benadrukt hoe zijn ‘riders’ hun leven inrichten, de […]
Deze tips van CoSchedule van de beste tijden om te posten op sociale media-apps, op basis van inzichten uit meer dan 37 miljoen berichten, en van meer dan 30.000 organisaties, verdienen nuance. Per doelgroep kunnen de ideale tijden anders liggen. In het onderzoek is gekeken naar wanneer organisaties de meeste betrokkenheid zien bij hun berichten (aan de hand van likes, opmerkingen en gedeeld berichten).
Ook in de online reclamewereld is corona merkbaar verdwenen en dat leidt weer tot nieuwe bewegingen in hoe adverteerders hun geld uitgeven.
Noorwegen draait Meta duimschroeven aan op het gebied van diens privacyregels. Het Amerikaanse bedrijf zou een boete moeten krijgen voor illegale dataoverdracht van persoonsgegevens, vindt de toezichthouder.
Het is niet verantwoord om digitale buitenreclame 24×7 voluit te laten draaien in een tijd van energieschaarste. Een gemeenteraadslid in Düsseldorf roept branche en politiek op over het onderwerp na te denken.
Google gaat webpagina’s die goed geoptimaliseerd zijn voor de zoekresultaten, maar inhoudelijk weinig voorstellen, minder hoog weergeven.
Hoe kun je als organisatie je verhaal zo goed mogelijk vertellen en zorgen dat nieuw talent binnenkomt? Samenwerking tussen recruiter en de marketeer.
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?