More stories

Google’s Responsive Search Ads nu standaard advertentietype: de voor- en nadelen

RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?

Online marketing

Nog één dag te lezen! De averechtse werking van pushen  

De aanhouder wint maar teveel aandringen roept weerstand op. Hoe zit dat? En hoe kun je consumenten benaderen zonder ze tegen de haren in te strijken?

Communicatie
Premium

Digitaal bureau 4NG neemt Netvlies over

Digitaal bureau 4NG neemt voor een onbekend bedrag branchegenoot Netvlies over. Naast technologische kennis op het gebied van Drupal, WordPress, Symfony en Sylius voegt 4NG met Netvlies ook veel strategische kennis en marketingervaring toe.

Digital Agencies

Reynder Bruyns (dentsu): ‘Geef meer aandacht aan de daadwerkelijke impact van je communicatie.’

Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp. 

Privacy

Hoe Porsche z’n merk bouwt

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?

B2B Digital

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing
Premium

Bijna verdubbeling omzet retailmedia Criteo

Steeds meer winkeliers nemen technologie af bij Criteo om ruimte in hun digitale schappen te exploiteren met reclame. Het Franse bedrijf zag de omzet daaruit met 72 procent toenemen.

Online advertising
Premium

Belastingdienst heeft 5500 volgers op Instagram

Om jongeren (18-35 jaar) beter te kunnen bereiken is de Belastingdienst vorig jaar maart gestart met een Instagram account. Binnen een jaar heeft de Belastingdienst 5500 volgers op Instagram: 60 procent van hen is jonger dan 35 jaar.

Social

Negen tips voor een succesvol verkoopgesprek

Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.

B2B Digital
Premium

Rakuten Kobo kiest Mad. Avenue voor sociale strategie

Rakuten Kobo heeft Mad. Avenue gekozen als social bureau voor de Nederlandse markt.

Digital Agencies
Premium

Nederlandse adverteerders: 1,5 miljoen euro naar digitale radioreclame

Voor het eerst geeft het Radio Advies Bureau inzicht in de digitale radioreclamebestedingen op de Nederlandse markt. Dat bedrag komt voor het eerste kwartaal van het jaar uit op: 1,5 miljoen euro.

Marketing

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie

Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?

Coronacrisis

Meer impact met interactieve banners

Display-advertenties blijven een belangrijke component in online marketing. Interactieve technieken zorgen ervoor dat ze hun waarde behouden.

Marketing

Local SEO: zo word je zichtbaar in lokale zoekresultaten

Local SEO is het verbeteren van je online zichtbaarheid op relevante, lokale zoekopdrachten. Hoe zet je het in? En wat kan het je opleveren?  

SEO
Premium

5PM en Studio Catwise veranderen naam in Team5pm

5PM Group, waar YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.

Online marketing