More stories

Premium

Fraudehelpdesk, AFM en Facebook starten campagne tegen bitcoinadvertenties

De Fraudehelpdesk start vandaag een campagne tegen nepadvertenties waarbij de naam van bekende Nederlanders wordt misbruikt. De campagne wordt ondersteund door de financiële toezichthouder AFM en zelfs door Facebook, dat lange tijd dit soort advertenties toonde.

Online advertising
Premium

Doorlooptijd mediaplannen VS korter door pandemie

De gemiddelde doorlooptijd voor mediaplannen in de VS is bijna gehalveerd sinds de COVID-19 uitbraak. Adverteerders plannen campagnes in voor iets meer dan twee maanden. Dat was voor de pandemie ruim vier maanden.

Online advertising

Display in tijden van corona

De coronacrisis heeft er voor gezorgd dat meerdere advertisers hun programmatic campagnes (voorlopig) hebben opgeschort.

Online advertising
Premium

Stocard begint certificeringsprogramma bureaus

Stocard is in Nederland begonnen met een certificeringsprogramma voor marketingbureaus die de reclamedienst van de loyalty- en betaalapp professioneel willen gebruiken.

Marketing

Zo maak je landingspaginateksten die wél converteren

Wat levert meer rendement op? Een goed online design zonder tekst of een goede tekst zonder design? Design zonder tekst is slechts decoratie.

Conversie

Cruciale stappen voor het ontwikkelen van een schaalbare new business machine

Natuurlijk wil je nieuwe klanten. Maar wat zijn nieuwe klanten waard wanneer je geen invloed hebt op je new business proces?

Strategy
Premium

Inschrijving DDMA Dutch CRO Awards geopend

Vandaag opent de inschrijving voor de jaarlijkse CRO Awards van belangenorganisatie DDMA. Tot donderdag 3 september kunnen specialisten op het gebied van conversie-optimalisatie hun beste cases indienen.

Marketing
Premium

Minimale geldigheidsduur cadeaubonnen naar 2 jaar

Omdat de korte geldigheidsduur van veel cadeaubonnen voor bijvoorbeeld een etentje of een online winkel consumenten stoort, stelt het kabinet voor om de minimale geldigheidsduur van cadeaubonnen wettelijk van een naar twee jaar te brengen.

Marketing
Premium

Privacy Shield ongeldig verklaard

De Privacy Shield-overeenkomst met de VS is door het Europees Hof ongeldig verklaard. Het is niet toegestaan om automatisch datagegevens van Europeanen naar de VS te sturen. De overeenkomst regelt het verplaatsen en opslaan van gebruikersgegevens tussen Europa en de Verenigde Staten.

Privacy

B2B krijgt er een dimensie bij: hoe inkopers nieuwe leveranciers vinden en selecteren

Face-to-face meetings tussen inkopers en leveranciers waren lange tijd bepalend voor het opbouwen van duurzame relaties in de B2B-wereld.

CMS
Premium

Campagnepanel: ’Sluit goed aan’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een bijzondere campagne waarin McDonald’s,

Online advertising
Premium

blowUP media vergroot digitaal OOH netwerk

Grootformaat (Digital) Out of Home exploitant blowUP media heeft een contract getekend voor de exploitatie van 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre.

Online advertising

Voorbeelden van user generated content die je als merk kunt inzetten

Hoe zorg je ervoor dat je als merk van deze tijden profiteert? Hoe houd je contact met je thuiszittende community? Een goede user generated content strategie biedt een uitkomst.

Contentmarketing
Premium

Marc Schussler weg bij Spotler Nederland

Marc Schussler, oprichter en directeur van emailspecialist Spotler Nederland, vertrekt per 1 augustus. Hij draagt zijn taken over aan het huidige management.

E-mailmarketing
Premium

Ingrijpende vernieuwing voor website Van Gogh Museum

Het Van Gogh Museum heeft zijn website ingrijpend veranderd. De website, die jaarlijks 8,5 miljoen keer wordt bezocht, is samen met techbureau Q42 (ontwikkeling) en digital agency Dept (concept en design) gerealiseerd.

Web-design