Tevredenheidsmanager voor HelloFresh
Leverancier van maaltijdboxen HelloFresh heeft een tevredenheidsmanager aangesteld, waardoor de klanttevredenheid volgens het bedrijf zelf sterk is gestegen.
Leverancier van maaltijdboxen HelloFresh heeft een tevredenheidsmanager aangesteld, waardoor de klanttevredenheid volgens het bedrijf zelf sterk is gestegen.
Kieskeurig.nl en BesteProduct.nl zijn een samenwerking begonnen waarbij ze honderden productvideo’s gaan maken met beknopte en uitgebreide uitleg van de betreffende producten. Winkeliers kunnen die eenvoudig in hun shopsites opnemen. Fabrikanten betalen.
IKEA start een proef met een VR-keuken die op het gameplatform Steam van Valve kan worden bekeken met de VR-bril van HTC.
Het kan je bijna niet ontgaan zijn, Instagram is het afgelopen jaar enorm veranderd. In dit artikel zetten we de 7 grootste veranderingen voor je op een rijtje.
Er zijn weinig kleine bedrijven zonder website, wat niet wil zeggen dat die sites ook goed zijn. De site moet er niet alleen goed uitzien, maar de navigatie moet ook logisch zijn. 99MediaLab maakte deze handige checklijst met vijftig cruciale tips.
Van het kastje naar de muur gestuurd worden. Dertig minuten in de wachtrij voor iemand je te woord staat. Geen duidelijk antwoord op een vraag krijgen. Klantenservices kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen. Het meest frustrerende kanaal? De telefoon (32 procent).
affilinet Benelux heeft contracten getekend met onder meer Thomas Cook, Decathlon, Leapp en Peter Langhout Reizen.
Aanstaande vrijdag wordt bekend welk bedrijf de beste merkcampagne op YouTube heeft gehouden, als het aan Nederlandse YouTubers ligt.
Adverteren op Facebook kan veel verkeer naar je site genereren, vooropgesteld dat je het goed doet. Je elevator pitch moet kort en krachtig zijn, een te lange video is dus niet aan te raden. Deze infographic vertelt tot aspect ratio en afmeting nauwkeurig waaraan je advertentie moet voldoen.
Online campagnes voeren voor aandacht van de consument is niet genoeg meer om effect te sorteren. De concurrent kan dat even goed, zegt Forrester Research. De volgende stap in marketing is ook de klantinteracties buiten de campagnes te vangen en contextueel relevant toe te passen.
Veel werknemers communiceren via hun privé social media over hun werk. Dat biedt een enorm communicatie potentieel, maar volgens wetenschapper Ward van Zoonen aan de Universiteit van Amsterdam is dat niet voor iedereen goed. “Er is een keerzijde. Het heeft veel effect op het welzijn van medewerkers.”
Is een subscription model de natte droom voor iedere marketeer? Een stabiele stroom van inkomsten doordat alle abonnees een vast bedrag per maand betalen, en een grote groep gelukkige gebruikers die allemaal vol plezier profiteren van de functionaliteiten van jouw dienst, zonder het daadwerkelijk te bezitten. Het klinkt geweldig. Echter, niet in alle situaties. Voordat je je business model omgooit is het goed om eerst te bepalen of een subscription model wel van toegevoegde waarde is. Daarom in dit artikel een vergelijk, met als uitgangspunt twee merken waar ik met veel plezier klant bij ben en die ik als voorbeelden van innovatie beschouw: Netflix en Tesla.
De 1 april-grap waarbij een grote Chinees restaurant uit Eindhoven zegt te gaan bezorgen per drone is door miljoenen gezien.
Muziekstreamingdienst Deezer heeft het Amsterdamse Mindshare als mediabureau gekozen. Mindshare gaat de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne van Deezer verzorgen.
Google test een app Spaces voor groepchats. Dat meldt techsite Android Police.