Flipboard gestart met videoadvertenties
Tablettijdschrift Flipboard is begonnen met het plaatsen van video advertenties. Partners zijn Gucci, Lufthansa, Sony en Chrysler.
Tablettijdschrift Flipboard is begonnen met het plaatsen van video advertenties. Partners zijn Gucci, Lufthansa, Sony en Chrysler.
Microsoft wil de volgende versie van Dynamics CRM, intern bekend als Vega, in het vierde kwartaal uitbrengen. Dynamics 2015 belooft een betere integratie met Office 365, SharePoint, Lync, Skype en Yammer.
Reclameclub IAB Nederland neemt de buitenlandse standaarden voor ‘zichtbaarheid van reclames’ over. Uitingen die voor 50 procent of meer in beeld zijn voor de duur van minimaal een seconde geldt als gezien.
Het succes of falen van een e-mail remarketing campagne kan door veel verschillende factoren worden bepaald. Eén van de belangrijkste factoren is misschien nog wel de verzendtijd, ofwel: hoe lang nadat een winkelwagen is verlaten moet ik de e-mail uitsturen? Zie onderstaand een gids om de remarketing e-mails op hét juiste moment te versturen.
IBM wil het spitten in bedrijfsdata simpeler maken. Daartoe is Watson Analytics gelanceerd: een cloudtoepassing gebaseerd op de kunstmatige intelligentie van de supercomputer Watson. Het is misschien wel de eerste freemium dienst op dit gebied.
Adverteerders geven in 2018 wereldwijd meer uit aan online advertising dan aan tv-commercials. Maar is dat nog wel een interessant gegeven? Want televisie en online campagnes lopen steeds vaker synchroon met goede resultaten. Zo bewijst ook een pilot van Vodafone. Ondertussen nemen de technische mogelijkheden alleen maar toe.
Huizensite funda brengt haar communicatiebelangen onder bij reclamebureau KOKORO Amsterdam. Het bureau gaat vanaf deze maand aan de slag voor het grootste vastgoedplatform van Nederland.
Blake Cahill van Philips, Negin Mirsalehi en Maurits Stibbe van neginmirsalehi.com en online marketing manager en Sven Muts van The Cloakroom zijn als eerste sprekers aangekondigd voor The Facebook Conference, het Emerce congres exclusief gewijd aan Facebook marketing.
De koers van Adobe kreeg gisteren flinke klappen na een winstwaarschuwing voor het komende kwartaal. In het afgelopen kwartaal wist het Amerikaanse bedrijf zijn omzet te verhogen naar 1 miljard dollar door groei van het aantal abonnementen op de Creative Cloud-software.
Vorige maand wist BuzzFeed 50 miljoen op te halen bij durfkapitalist Andreessen Horowitz. Hoe weet het platform voor virale content zo goed sociale media te gebruiken? Executive Editor Doree Shafrir geeft een aantal praktische tips in dit interview.
Mediabureau Publicis wordt flink opgeschud na de mislukte fusie met branchenoot Omnicom. Topman Maurice Levy legt zijn taken in 2016 neer en ook Saatchi & Saatchi chef Kevin Roberts en COO Jean-Yves Naouri vertrekken.
De complete directie van Zanox International wordt vervangen, onder wie CEO Thomas Joosten, en enkel de financieel directeur blijft aan. De directie van fusiebedrijf Affiliate Window neemt de controle over.
Het merendeel van de Nederlandse websites in de reisbranche heeft een laadtijd van meer dan 1,5 seconde, zo blijkt uit onderzoek van internetbureau WebFlight. Dat is veel hoger dan de wenselijke laadtijd van 0,8 seconde.
Sociale media vormen misschien wel het meest effectieve communicatiekanaal voor B2B-marketeers, volgens een studie van Omobono. Driekwart van de respondenten zien sociale media als het belangrijkste communicatiemiddel en 38 procent daarvan is van plan om daarvoor meer budget uit te trekken. Vooralsnog hebben B2B-marketeers minder belangstelling voor mobiel. Nog geen zeven procent gaat naar mobiele marketing.
Wees eerlijk: De term marketing automation spreekt niet bepaald tot de verbeelding. De twee woorden lijken zelfs in tegenspraak met elkaar: marketing gaat immers over individuele behoeften en interesses, automation over het automatiseren van processen. En toch kan veel van wat marketeers beogen met marketing automation worden bereikt, zegt Monique Torres. Zij neemt vijf misverstanden over marketing automation weg.