JouwWeb weer verdubbeld, tot 100.000 klanten
Websiteplatform JouwWeb uit Eindhoven heeft het aantal klanten in de afgelopen twee jaar ruim zien verdubbelen tot nu honderdduizend.
Websiteplatform JouwWeb uit Eindhoven heeft het aantal klanten in de afgelopen twee jaar ruim zien verdubbelen tot nu honderdduizend.
Eind 2022 kregen we nog een aantal Google-updates. Samen met andere verschuivingen bij Google een goed ijkpunt om te kijken naar de SEO-trends.
Drie Nederlandse bedrijven staan in de Europese top qua digital leadership. HEMA, Bol.com en G-Star zijn in een onderzoek van […]
De mede-oprichter van reclamebureau Herc, onderdeel van de ACE-groep, gaat de creatieve koers van Ace vormgeven en uitvoeren.
Matt Lynch wordt CEO van EMEA bij marketingplatform DEPT. Hij zal Global CEO Dimi Albers ondersteunen en nauw samenwerken met Jeanette Kerssens en Sarah Wubben, managing directors van DEPT NL.
Het wordt tijd dat adverteerders hun reclamepraktijk duurzamer gaan benaderen. Koersen op ROAS levert enkele snelle winstjes op. Branding daarentegen is langetermijngericht maar krijgt online nog te weinig aandacht.
In het kader van het samenwerkingsakkoord dat beide bedrijven in december 2021 sloten, voeren Proximus en DPG Media binnenkort enkele vernieuwingen door rond het bekijken van opnames en programma’s in replay op de VTM-zenders. Daarbij wordt ingezet op nieuwe advertentiemodellen, zoals de implementatie van 1 minuut niet-doorspoelbare reclame voorafgaand aan het bekijken van een opgenomen VTM-programma vanaf april. Het nieuwe advertentiemodel moet de lokale mediasector ondersteunen.
Als marketingpartner van bol.com is bureau Dept gepromoveerd tot Gold Partner en Advertising Certified Partner.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
Het ‘wij-zij’-denken zit diep ingebakken in onze biologie en cultuur. Dat is niet per se slecht, maar kan wel barrières opwerpen. Hoe kan het beter?
Het team van Venngage heeft een gloednieuw overzicht samengesteld van enkele integrale elementen die ervoor zorgen dat je visuals dit jaar opvallen. De trends zijn talrijk en het is nu aan jou om ze toe te passen. Dit jaar draait het om het optimaal benutten van heldere en gedurfde kleuren. Levendigheid is hierbij de sleutel, dus wat dacht je van een beetje limoengroen en blauwe schittering om het jaar te starten?
Veertien van de top 30 adverteerders bij Twitter zijn met adverteren gestopt sinds Elon Musk op 27 oktober de leiding nam, volgens schattingen van Pathmatics.
In het oerwoud van veranderingen zijn dit de drie grote trends voor dit jaar: resultaat wordt dé KPI, de relatie met creatieve partners, duurzaamheid.
Meer content is niet altijd beter. Met content-snoeien zorg je ervoor dat je content aansluit bij de verwachtingen van je bezoekers en van zoekmachines.
Global Media & Entertainment mag ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations (waaronder Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal, Den Haag Centraal en Rotterdam Centraal) toevoegen aan het DOOH-portfolio, oftewel buitenreclame. Global heeft ruim 3.300 digitale schermen verdeeld over tankstations, treinstations, supermarkten en winkelcentra.