Hillenaar Outdoor opent nieuwe locatie in Rotterdam
Opnieuw uitbreiding bij Out-of-home organisatie Hillenaar Outdoor, dit keer aan de A15 in Rotterdam. Langs deze locatie komen bijna 800.000 passanten per week voorbij.
Opnieuw uitbreiding bij Out-of-home organisatie Hillenaar Outdoor, dit keer aan de A15 in Rotterdam. Langs deze locatie komen bijna 800.000 passanten per week voorbij.
Inclusieviteit en duurzaamheid zijn geen harde wetenschap met eenduidige oplossingen voor alles. Hier zijn alvast wat zaken die je direct kunt doen.
Wibra is in zijn winkels gestart met het inzamelen van plastic consumentenverpakkingen voor recycling. Klanten worden aangemoedigd om lege plastic verpakkingen die ze bij Wibra hebben gekocht terug te brengen, maar ook de verpakkingen die uit andere winkels komen. Voor elke teruggebrachte verpakking krijgt de klant kortingspunten in de zogeheten Impackt-app.
Two Bulls, een digitale productstudio gevestigd in Australië, heeft zich aangesloten bij DEPT. Met klanten als Verizon, Hasbro en MailChimp brengt Two Bulls naar eigen zeggen innovatieve engineering, creativiteit en doordacht design samen.
Als er één ding geldt voor het briefen van een tekstschrijver is het wel: rommel erin = rommel eruit. Zo werkt een goede briefing.
FD Mediagroep, Audiohuis (NRC), Schiphol Media, Omroep Reclame Nederland en &C Media sluiten aan op het nieuwe, bureauloze advertentieplatform Media Futures Market.
Apple wil zijn reclame-omzet aanzienlijk opschroeven en wil daarom het aantal medewerkers in die tak verdubbelen.
Alternatieve zoekmachine DuckDuckGo is een open bètatest gestart van een nieuwe gratis dienst die trackers uit e-mails verwijdert.
Het self-service advertentieplatform Ad Studio is een mooie aanvulling op de reeds bestaande online advertentiemogelijkheden.
De helft van de datagedreven marketeers neemt komend jaar geen stappen om zich voor te bereiden op een wereld zonder third-party cookies. Dat brengt de nieuwe de DDMA Barometer 2022 naar voren.
Op 3 oktober 2022 wordt het nieuwe commissiemodel van bol.com geïntroduceerd. Het nieuwe model heeft als doel de commissiepercentages te stroomlijnen en meer transparantie aan te brengen.
Wat klanten van merken verwachten is de afgelopen decennia flink veranderd. Je positioneert je als merk niet alleen op de markt maar ook in de maatschappij.
Maar liefst 25 procent van de Nederlanders vindt zijn eigen privacy belangrijker dan nationale veiligheid. Dit blijkt uit onderzoek van VPNdiensten.nl onder 1053 Nederlanders van achttien jaar en ouder, uitgevoerd door Panelwizard. Toch vindt twee derde van de respondenten het geen probleem dat inlichtingendiensten persoonlijke gegevens verzamelen als dit de nationale veiligheid ten goede komt.
Een soepele omnichannel-ervaring is een goed begin, maar écht klantvriendelijk zijn is steeds belangrijkere om klanten te behouden.
Nederlands MediaNieuws en Marketing Report gaan fuseren. Dat betekent dat het Nederlands MediaNieuws als merk en de website gaat verdwijnen. Alle kanalen zullen worden overgeplaatst naar Marketing Report, net als de vacaturesectie.