Zo val je op in e-commerce met Branded Shelves op bol
Wat maakt een winkel aantrekkelijk om in te winkelen? Denk aan thematafels, seizoenshoeken of kopschappen die je aandacht trekken. In fysieke winkels zijn dit bewezen manieren om klanten te...
Wat maakt een winkel aantrekkelijk om in te winkelen? Denk aan thematafels, seizoenshoeken of kopschappen die je aandacht trekken. In fysieke winkels zijn dit bewezen manieren om klanten te...
Performancemarketingbureau Follo kondigt de overname aan van Brandsom, een Nederlandse specialist in marketplaces. Met deze overname versterkt Follo zijn positie in het e-commercelandschap.
De reclametak van Bol genereert maandelijks meer dan een miljard reclame-impressies en bereikt dagelijks 2,5 miljoen klanten, waarvan een deels zelfs meerdere keren per etmaal.
Vinted gaat in heel Nederland pakketkluizen installeren. De logistieke tak van het bedrijf sloot afgelopen weken overeenkomsten met 150 lokale partijen.
Het technologieplatform voor e-commerce Channable neemt zijn Europese concurrent Producthero voor een onbekende som over.
Twee tientjes per product, nooit meer. Dat is de belofte die Amazon aan Engelse shoppers doe bij zijn nieuwe koopjeshoek Haul. Daarmee gaat het de concurrentie aan met Temu.
Er komen steeds meer onveilige en zelfs gevaarlijke producten de markt, wat mede komt voor de eenvoudige beschikbaarheid ervan via webwinkels en marktplaatsen.
Orderchamp, vooral bekend als B2B inkoopmarktplaats voor retailers en merken, zet vandaag een volgende stap met de introductie van Orderchamp Cloud: een omgeving waarmee merken hun wholesale processen volledig...
Chinese online verkopers moeten kiezen: óf ze verhogen de prijzen die ze op Amazon en Temu rekenen óf ze stoppen in de VS. Europa wordt dan de alternatieve markt.
Klanten van Zalando kunnen geen abonnement meer afsluiten om voordeeltjes te genieten. Het nieuwe klantenprogramma beloont veelkopers met veel spaarpunten. Deze verandering is onderdeel van de nieuwe winkelinrichting.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag van Nederlandse consumenten, maar het hoe en waarom ervan is eigenlijk vaak niet duidelijk.