SEA en marketplaces: hoe je kunt concurreren in de Google-zoekresultaten
Concurreren met Amazon binnen Google-zoekresultaten? Het kan als je inzet op informatieve zoekvragen en slim gebruik maakt van marketplaces.
Concurreren met Amazon binnen Google-zoekresultaten? Het kan als je inzet op informatieve zoekvragen en slim gebruik maakt van marketplaces.
Waar is ruimte voor een nieuw product? Hoe presteren concurrenten op Bol.com en Amazon? Inzicht via Google Trends, de winkelwagentjesmethode en meer.
ManoMano is een grote marketplace voor doe-het-zelf en huis-en-tuin. Kortom, een platform waarop Nederlandse bedrijven Europese groei kunnen realiseren.
Bol.com draagt vanaf vandaag als eerste e-commercebedrijf in Nederland en België het Climate Neutral Certification-keurmerk. Het handelsplatform wil een voorbeeld zijn voor de online industrie in de lage landen....
The Fabricant, een modehuis dat louter digitale kleding voor metaversa maakt, heeft een investering opgehaald van dertien miljoen euro. Een van de investeerders is acteur Ashton Kutcher.
Juweliersketen Lucardi voerde een productinformatiesysteem in tijdens corona: groot project met complex assortiment van duizenden producten en varianten.
Nederlandse webwinkels worden internationaal gezien tegen nogal lage waarderingen verkocht, voor minder dan gemiddelde MKB-bedrijven. Voor de toekomst moeten ze of volume gaan maken of een niche domineren.
Getjobsdone runt een platform waarop bedrijven fixed fee opdrachten kunnen plaatsen voor studenten. Zes vragen aan oprichter Darryl Hopman.
Woensdag is het wetsvoorstel transparantie over inkomsten digitale platformen (DAC7) aangeboden aan de Tweede Kamer. Met dit wetsvoorstel worden digitale platformen vanaf 1 januari 2023 verplicht jaarlijks informatie aan...
Solvari, de marktplaats waar consument en vakman elkaar kunnen vinden, heeft de bedrijven Casius en Twizzi overgenomen. Het is de vierde overname in de afgelopen 14 maanden.
Alléén verkoop van spullen is geen winnende strategie meer voor grote bedrijven. Is retailmedia straks voor iedereen nodig om winstgevend te blijven?