Philip Kotler’s ‘Marketing 6.0: the future is immersive’: richting ‘meta-channel’-marketing
"Your ordered book has arrived…" Ik las Marketing 6.0 van de 92-jarige Philip Kotler. Daarin stelt hij meta-channel-marketing voor als de nieuwe stap.
"Your ordered book has arrived…" Ik las Marketing 6.0 van de 92-jarige Philip Kotler. Daarin stelt hij meta-channel-marketing voor als de nieuwe stap.
De nieuwste innovatiehub van High Tech Campus Eindhoven heet 3EALITY en werd donderdag aangekondig op Immersive Tech Day, waar elf demopartners van Epic Games, NVIDIA en Philips hun innovatieve...
NFT's zijn nog altijd een juridisch en belastingtechnisch onontgonnen gebied. De EU heeft met een recente verordening een stap richting regulering gezet.
Wat kun of moet je als modemerk met Augmented Reality, Web3 en de Metaverse? Daarom hier een blik op enkele learnings uit cases en context door Beyond.
Nederland is het meest 'metaverse-geschikte' land. Wat zijn, nationaal en internationaal, de metaversebedrijven en -aandelen om in te gaten te houden?
Hoe gaan Web3 en metaverse er straks uitzien? Je kunt grofweg vijf manieren onderscheiden waarop bedrijven Web3 en de metaverse straks kunnen inzetten.
Het World Economic Forum (WEF) heeft afgelopen week in samenwerking met Accenture en Microsoft zijn Global Collaboration Village in Davos gelanceerd. Met deze online omgeving creëert het WEF naar...
Van de recente crash van cryptovaluta, tot de slechte jaarcijfers van Meta; niemand lijkt veel fiducie meer te hebben in
E-sport groeit, maar merken komen meestal niet verder dan simpelweg sponsoren. Dat kan creatiever, zelfs voor merken zonder inhoudelijke link met e-sport.
Omdat de metaverse nog in de kinderschoenen staat is het juist nu interessant om er als merk mee aan de slag te gaan.