Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising?
Er gebeurt momenteel veel in het landschap van ITP. Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising? En welke ontwikkelingen zien we hier?
Er gebeurt momenteel veel in het landschap van ITP. Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising? En welke ontwikkelingen zien we hier?
Onderwerpen als COVID-19 en Black Lives Matter vormen het gesprek van de dag. Welke rol spelen dit soort culturele thema’s in reclame, en in de reclamewereld zelf?
Voormalig WhizPR eigenaar Willemijn Vader en HP van Tilburg zijn The Robins begonnen, een bureau waarin zeven marketing en communicatie professionals samenwerken.
Pas als de Nederlandse online advertentiebranche pro-actiever aan de slag gaat met de ontwikkelingen in de markt, kunnen we internationaal uit blijven blinken.
Van meer app downloads, enthousiaste nieuwsbrieflezers tot aan groeiende verkoopcijfers; native discovery werkt.
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een AD-campagne voor pushalerts met video’s van bíjna realtime doelpunten voetbal.
Financiële handelsmerken behoren tot de top vijf van industrieën als het gaat om hoeveel geld ze uitgeven aan digitale advertenties.
De zucht naar meer controle en overzicht zorgt ervoor dat veel adverteerders hun programmatic advertising steeds vaker insourcen.
Digital Out Of Home (DOOH) wint enorm aan populariteit, wordt met hoge snelheid geadopteerd door marketing Nederland, maar zit toch nog vol met uitdagingen.
De Digital Out of Home (DOOH) advertentiemarkt is wereldwijd bezig aan een sterke opmars. Nederland loopt in deze markt voorop.
Native advertising wint steeds meer aan populariteit. In 2020 belooft deze – relatief nieuwe – manier van adverteren een flinke groeispurt door te maken.
Uit onderzoek van Outbrain blijkt dat consumenten gemiddeld vier content pieces leest voordat deze overgaat op een aankoop. Je kunt grote invloed uitoefenen op deze aankoopbeslissing door via zoveel mogelijk interactiemomenten in contact te komen met consumenten. Dit eBook bevat casestudies van Vodafone, TacoTax, CBR Fashion Group, Naked Wines, Blinkist, Lifesum en BuzzFeed. Lees hoe de performance marketeers bij deze bedrijven hun customer journey campagnes en ROI hebben geoptimaliseerd.
Header Bidding, de afgelopen jaren misschien wel hét buzzwoord onder display marketeers. Hoe staat het er anno 2020 mee?
In januari wordt de meeste travel content gepubliceerd. Voor bedrijven is het begin van het jaar het perfecte moment om hun reiscampagne te lanceren en geïnspireerde reizigers om te zetten in klanten. Faye Liddle-Moore – Digital expert in reiscampagnes bij Outbrain – biedt in dit webinar handvatten voor het optimaliseren voor je reiscampagne voor 2020.