Channable koopt grote Google CSS-partner Producthero
Het technologieplatform voor e-commerce Channable neemt zijn Europese concurrent Producthero voor een onbekende som over.
Het technologieplatform voor e-commerce Channable neemt zijn Europese concurrent Producthero voor een onbekende som over.
Op Emerce Digital Marketing Live!, op 5 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam, hoor je hoe HEMA en Manchester City met slimme strategieën en compacte teams indrukwekkende...
Al is Amazon een webwinkel, het zijn niet de retailactiviten die het hardst groeien. In tegendeel. E-commerce groeit slechts 5 procent. Advertising en AWS daarentegen groeiden dit kwartaal met...
Meer dan een half miljard euro gaven adverteerders vorig jaar uit aan online videoreclame. Ster pakte daar precies drie miljoen euro van, omdat de politiek verhindert dat de NPO-exploitant...
Steeds meer adverteerders in Nederland hanteren een social first-strategie. Dat is te zien aan de omvang van dit subsegment in de totale digitale reclametaart: +18 procent naar 967 miljoen...
Advertentiefraude met malafide apps is een aanzienlijk probleem. Waarom lagen bureaus en adverteerders te slapen? En wat is eraan te doen?
Het Britse Sonicbrand, naar eigen zeggen pionier op het gebied van audiobranding, breidt uit naar Nederland. Vanaf vandaag is Sonicbrand actief in Amsterdam.
Marktonderzoeker WARC stelt zijn verwachtingen voor de mondiale reclamemarkt naar beneden bij. Dit jaar wordt er waarschijnlijk tien miljard dollar reclamegeld niet uitgegeven, door de tarievenoorlog die internationale handel...
Digitale marketingcampagnes worden vaak beoordeeld op basis van klikken en conversies. Dit doet echter geen recht aan de volledige impact van een campagne.
Adverteren in de Google-zoekresultaten heeft maar op een beperkte doelgroep effect. Zeven op de tien Nederlanders zegt deze advertenties namelijk bewust over te slaan en dus alleen op organische...
Vier op de tien Nederlandse online consumenten weigert cookies en tracking als dat kan. Bij ‘lastige cookiewalls’, die een nee willen voorkomen, doet 27% echt zijn best adverteerders buiten...