[Emerce TV] Het meesterwerk van Jumbo-Visma
Toen de Nederlandse wielerploeg supermarkt Jumbo naast Visma als sponsor binnenhaalde, moeten ze zich niet gerealiseerd hebben dat er een probleem zou ontstaan bij de organisatie van de Tour...
Toen de Nederlandse wielerploeg supermarkt Jumbo naast Visma als sponsor binnenhaalde, moeten ze zich niet gerealiseerd hebben dat er een probleem zou ontstaan bij de organisatie van de Tour...
In 2022 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt opnieuw gestegen. Na een sterk herstel van de reclamemarkt in 2021, zorgde 2022 voor een nieuw record in de gezamenlijke bestedingen....
Facebook Ierland heeft de wet overtreden bij de verwerking van persoonsgegevens van Nederlandse Facebookgebruikers in de periode van 1 april 2010 tot 1 januari 2020. Dat oordeelde de rechtbank...
De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een stijging van 7,8 procent, meldt sectororganisatie Audify.
Yellowgrape, een marketingbureau voor e-commercebedrijven, maakt zijn zelf ontwikkelde AI-tool publiek beschikbaar. API's van OpenAI worden laagdrempelig ontsloten voor marketing en reclamecampagnes.
YouTube stopt 6 april met overlay-advertenties omdat het als 'storend voor kijkers' wordt ervaren. De optie was al niet meer beschikbaar voor mobiele gebruikers, wel op de desktop.
'Engagement' is nodig voor efficiënt adverteren. Uitgevers kunnen relaties met lezers bouwen en ook contentdiversificatie en snel werkende websites helpen.
Dagelijks verschijnen er miljoenen artikelen. Voor een merk bieden die mogelijkheden om relevant te zijn in de belevingswereld van je potentiële klant.
Bol.com verdient steeds meer geld met het plaatsen van reclame op de schappen in zijn winkel. De reclame-inkomsten stegen afgelopen jaar met 43%.
Een kleine groep gebruikers krijgt een Android-versie waarin ze zelf kunnen aangeven of en welk soort gepersonaliseerde mobiele reclame ze te zien krijgen.
FD Mediagroep heeft samen met BNR het eerste luisterbrede onderzoek in Nederland uitgevoerd waarin ook Podcasts als advertentiemedium worden meegenomen.