Colours, Mangrove, Redhotminute versmelten in We are you
De digitale bureaus Colours, Mangrove en Redhotminute gaan vanaf vandaag verder onder één merknaam: We are you. Virtual Affairs volgt later dit jaar.
De digitale bureaus Colours, Mangrove en Redhotminute gaan vanaf vandaag verder onder één merknaam: We are you. Virtual Affairs volgt later dit jaar.
Clear Channel Nederland biedt sinds deze week 32 digitale advertentieschermen in het centrum van Eindhoven. De schermen bevinden zich op de vier meter hoge CityBeacons in de binnenstad van Eindhoven.
De Consumentenbond adviseert om niet al te veel waarde te hechten aan lyrische beoordelingen van bedrijven of producten op internet. […]
Stichting Kijkonderzoek rapporteert sinds de jaarwisseling geen online kijkcijfers meer. Rond de zomer moet het publiceren van de digitale kijkcijfers worden hervat.
Veruit de meest gevoerde discussie binnen het displaylandschap gaat over de toegevoegde waarde van een display of video prospecting campagne. De markt is op zoek naar inzichten in het effect van deze campagnes, maar dit is nog moeilijk te meten. Gelukkig biedt de ‘first interaction floodlight’ hierin perspectief.
Sanoma begint in Nederland een eigen fullservice marketingcommunicatiebureau onder de naam Sanoma SYNC.
De sluwe app-strategie van Picnic zorgt ervoor dat de de supermarkt komende woensdag met zeker vijfduizend klanten van start gaat.
Het zou soms ontzettend handig zijn om volwaardig developer te zijn – maar in de meeste gevallen zijn marketeers dit niet. Gelukkig hoef je niet afhankelijk te zijn van datafeed management tools of developers. Met feedregels en aanvullende feeds binnen jouw Merchant Center account kun je al een heel eind komen. met deze toepassingen kom je verder.
Na dertien jaar gewerkt te hebben voor Nederlandse multinationals, besloot Orchidea Teljeur het roer om te gooien. Ze richtte Exsite Media op, een online marketingbureau voor het midden- en kleinbedrijf. “Ik ben geen schakel meer in het grote geheel, maar verantwoordelijk voor het hele traject.”
De naam conversieratio-optimalisatie (CRO) doet tekort aan wat het proces daadwerkelijk inhoudt en met name, aan wat het je als organisatie oplevert. Het valideren van je aannames door middel van online experimenten leidt tot meer dan alleen een stijging in je conversieratio. Op de lange termijn levert het je kennis over het gedrag van je klanten op. Onmisbare informatie die je in staat stelt om te anticiperen op mogelijke veranderingen in dit gedrag. Maar wie doet dit al?
De naam van recensie- en boekingssite IENS.nl verdwijnt en wordt omgelabeld tot de internationale merknaam TheFork. De helft van de restaurants in het aanbod verdwijnt.
De helft van de Nederlanders ziet meer in digitale communicatie bij de verspreiding van reclamefolders. Een meerderheid vindt de introductie van de ja/ja-sticker als in Amsterdam of binnenkort ook Rotterdam een goede ontwikkeling. Daarmee wordt immers voorkomen dat onnodig folders aan de deur worden bezorgd.
De zoek- en boekmachine voor bus- en treinreizen in Europa GoEuro verandert zijn naam in Omio omdat het zijn activiteiten prominenter buiten Europa wil uitslaan.
De digitale marketingbureaus Super Digital en Traffic4u gaan op in een nieuw, reeds bestaand internationaal label van moederbedrijf IPG: Reprise Nederland.
Een product van duizenden euro’s dat vanaf een plaatje eenmalig wordt gekocht – dat is de unieke marketingfunnel waar Otolift mee te maken heeft. “Zodra iemand in de markt is voor een traplift, moeten wij er zijn, anders is onze kans voorgoed verkeken,” zeggen Boy Stoops en Jeroen Wolf van Otolift.