Programmatic

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Programmatic

Waarom transparantie en duurzaamheid in programmatic essentieel is

Als we onze blik werpen op de afgelopen tien jaar in programmatic, dan is het een inspirerende tijd in digital advertising (geweest), ondanks de worstelingen van de branche met de langlopende uitdagingen naar volwassenheid. Dit jaar kwamen een aantal daarvan eindelijk bovendrijven. Door deze uitdagingen samen aan te pakken, maken we de weg vrij voor de groei die deze branche zo nodig heeft. Met het ingaan van 2018, bereiken we een keerpunt waar de duurzaamheid van programmatic advertising uiteindelijk samen valt met de korte termijn business goals.


Interactieve tv en programmatic: ‘Kijktijd XITE verdubbeld’

De kijktijd van de interactieve muziekzender XITE is het afgelopen jaar met tweehonderd procent toegenomen. Dat vertelt Marco van Houdt op Emerce Performance. Heeft dat te maken met de deze zomer gelanceerde programmatic advertising voor tv? Het zou kunnen. ‘Ik denk wel dat het de kijkbeleving heeft vergroot.’


Meer artikelen in Programmatic

Channel Programmatic

Hier vind je de laatste ontwikkelingen op het gebied van Programmatic Buying, ofwel het realtime bieden op advertentieruimte door middel van software om gebruikers unieke advertenties te tonen. Blijf op de hoogte aan de hand van achtergrondartikelen, best practices, opinie en cases. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar topics@emerce.nl.

Interessant in gerelateerde channels