Sky News: ‘Keyword search sterft, video search toekomst’
Een website met nieuwsverhalen en een tv-zender met constant het laatste nieuws staan niet centraal in de toekomst van Sky News. De Britse zender zoekt de toekomst in hoogwaardiger...
Een website met nieuwsverhalen en een tv-zender met constant het laatste nieuws staan niet centraal in de toekomst van Sky News. De Britse zender zoekt de toekomst in hoogwaardiger...
In een digitale wereld waarin snelheid en relevantie groei bepalen, is dat meer dan een operationeel probleem. Het is een bedrijfsrisico. Campagnes komen te laat op de markt, personalisatie...
Podcast-app Podimo heeft in Nederland het grootste aantal luisteraars op zijn netwerk: 1,4 miljoen gebruikers die wekelijks een kleine drie miljoen downloads genereren.
Podcasts op het Podimo-netwerk die zich nadrukkelijk richten op de aanstaande parlemenstverkiezingen zijn een uitgesproken succes. Ze leveren honderdduizenden extra luisteruren op.
Een groep van meer dan honderd uitgevers in Italië wil onderzoek laten starten bij de Europese Commissie tegen Google AI Overviews. Deze nieuwe, opkomende interface van Google rooft veel...
Volgende week dinsdag 23 september 2025 gaat een nieuwe podcastserie van start: 'Made in Europe'. In deze wekelijkse podcast onderzoeken tech-expert Sanne Kanis en podcastmaker Reinjan Prakke hoe Europa...
De NPO presenteerde gisterenavond zijn programmering voor het najaar. Kern daarin: een duidelijker, voorspelbaarder gezicht op radio, televisie en internet.
Wat zijn de beste en populairste websites en apps van 2025 volgens het Nederlandse publiek? Vanaf vandaag kan iedereen in
‘Zero click’-resultaten worden ze ook wel genoemd, de AI-antwoorden die Google zelf geeft na het ontvangen van een zoekresultaat. In België gebeurt dat bij 15% van de zoekopdrachten.
De Nederlandse specialist in ingame-advertising Level UP Digital anticipeert op een grote verschuiving in de digitale reclamewereld met de verwachte lancering van Grand Theft Auto 6 volgend jaar. Het...
Politieke partijen en organisaties kunnen niet meer adverteren met technologie van Google, Xandr en Meta. Op 10 oktober gaan nieuwe, Europese transparantieregels in. Nederlandse adtech-spelers zien kansen.