NMO meet vanaf mei ook global merken en retailmedia
Het Nederlandse online bereiksonderzoek NMO Online wordt volgende maand met de toevoeging van global merken en retailmedia zwaarder, betekenisvoller.
Het Nederlandse online bereiksonderzoek NMO Online wordt volgende maand met de toevoeging van global merken en retailmedia zwaarder, betekenisvoller.
Meer dan een half miljard euro gaven adverteerders vorig jaar uit aan online videoreclame. Ster pakte daar precies drie miljoen euro van, omdat de politiek verhindert dat de NPO-exploitant...
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Benelux-markt het influencerbureau New Kith over.
“Het is míjn werk, mijn intellectueel eigendom, míjn persoonlijke gegevens. Niet van hem. Ik heb geen toestemming gegeven dat te gebruiken.” Carole Cadwalladr houdt OpenAI's Sam Altman verantwoordelijk, daagt...
Meer dan vijftig procent van de mediaconsumenten heeft drie of meer streamingdiensten. Daarnaast heeft tien procent helemaal geen tv-abonnement meer. De favorietste digitale bezigheid is app’en en social media...
Van Connected TV tot op aandacht gebaseerde statistieken: baanbrekende tools en technologieën herdefiniëren hoe merken contact maken met hun publiek.
In een digitaal tijdperk waarin contentcreatie is geëxplodeerd, lost een Nederlands techbedrijf een van de hardnekkigste problemen in de muziekindustrie op: het efficiënt verbinden van onafhankelijke artiesten met het...
Het verkeer naar nieuwssites staat onder toenemende druk nu grote technologiebedrijven AI-gegenereerde samenvattingen integreren in hun zoekresultaten.
De publieke omroepen leveren volgend jaar achttien miljoen euro budget voor lineaire televisie in. Dat geld, en meer, komt er bij online en on demand video bij.
Europa is momenteel de snelgroeiende markt voor CTV. Daarmee verandert inmiddels ook de rol ervan in een omnichannelstrategie die echt 'alle kanalen' omvat.
Adverteerders op de tv-zenders van Talpa krijgen beschikking over verfijndere targetingopties. Samen met Ad Alliance lanceert Talpa addressable tv, jargon voor reclame op maat.