Zeven vaardigheden die elke werknemer in tijden van generatieve AI nodig heeft
De opkomst van AI betekent dat mensen nieuwe vaardigheden moeten ontwikkelen, zowel om goed met AI te kunnen werken als om zich te richten op wat AI niet kan.
De opkomst van AI betekent dat mensen nieuwe vaardigheden moeten ontwikkelen, zowel om goed met AI te kunnen werken als om zich te richten op wat AI niet kan.
Bij employer branding spelen vaak twee problemen: te weinig doen ('we hebben toch al een merk?') of juist te veel doen ('hier moeten we echt iets mee!').
Waar plaats je 'werken-bij'-informatie? Op de bedrijfswebsite zelf of op een aparte 'werken-bij'-website? Verschillende elementen bepalen wat het beste is.
KLM meldde zich vorig jaar op de arbeidsmarkt met een nieuw sublabel voor alle IT’ers: Tech & Data. En een campagne met filmtrailers vol spannende scenario’s die de IT...
Op basis van arbeidsmarktparameters lijkt de Nederlandse arbeidsmarkt uitstekend te werken. Met een record aan banen, vacatures, lage werkloosheid, arbeidsmarktparticipatie, en baanwisselingen staat de arbeidsmarkt er zeer goed voor....
Aaron Hurst signaleerde in zijn boek Purpose Economy als eerste hoe er een economische evolutie gaande is met een hoofdrol voor de arbeidsmarkt. Hurst constateerde de opkomst van een...
Schrijven we straks nog onze eigen sollicitatiebrieven, of laten we dat over aan een AI bot? Want laten we stoppen met bullshit banen, angst om je baan te verliezen...
De arbeidsparticipatie van mensen op het autismespectrum is laag. Spectrum Intelligence biedt deze mensen werk op het gebied van data-annotatie voor AI.
Colourful People, het eerste en oudste executive search bureau met een focus op divers en inclusief werven, lanceert een nieuwe vacaturesite rond het thema diversiteit en inclusie: Colourful jobs....
‘Anders denken, gewoon doen’ zit opgesloten in het DNA van het familiebedrijf Van Doren Engineers. Het marketing en recruitment team is op een eigen wijze georganiseerd met verbluffende resultaten....
Drie deskundigen over een actuele digitale campagne. Dit keer de lancering van een nieuw label door KLM, iets dat niet vaak gebeurt. Doel: IT'ers werven.