Recruitment

Nieuwsbrief

 

Artikelen in Recruitment

Monsterboard introduceert premium job ads voor sociale media

Recruitmentplatform Monsterboard introduceert deze week banenadvertenties waarmee werkgevers zowel actieve als passieve kandidaten kunnen bereiken. De zogeheten Premium job advertenties richten zich automatisch op gekwalificeerde kandidaten op Facebook, Instagram en Twitter op basis van hun interesses en aardigheden en worden ook doorgeplaatst op meer dan 100 websites die die zij regelmatig bezoeken.


Google for Jobs (2): wat is de beste manier om je vacatures zichtbaar te maken?

Onlangs stelden we de vraag: “Google for Jobs: einde van de traditionele jobboards?” Het voorlopige antwoord; nee niet perse. Maar het organische verkeer naar de jobboards, waar deze toch voornamelijk van moeten leven, zal wel drastisch af gaan nemen. Wat betekent dit voor de zichtbaarheid van vacatures van je organisatie? En dan specifiek de vacatures die je ook op je eigen website hebt staan?


Google for Jobs: einde van de traditionele jobboards?

Het is alweer een aantal weken geleden dat Google een nieuwe zoekfunctie lanceerde op het I/O’17 event, genaamd Google Jobs. Met deze functie kunnen werkzoekenden (tot nu toe alleen in de Verenigde Staten) met één druk op de knop een overzicht krijgen van relevante vacatures in de buurt. Gaat deze nieuwe zoekfunctie ervoor zorgen dat jobboards zoals Indeed en Monsterboard verdwijnen uit de online wervingswereld?


Meer artikelen in Recruitment

Channel Recruitment

Hier vind je nieuws, achtergrondverhalen, cases, best practices en interviews op het gebied van online recruitment. Heb je kennis te delen? Experts kunnen een bijdrage leveren aan dit Topic. Interesse? Mail dan naar topics@emerce.nl.