Starred en Talenthub gaan verder als Starred.com
Na de fusie in september 2023 kondigen Starred en Talenthub nu aan dat ze verder gaan als Starred.com. “We gaan het LinkedIn en Indeed moeilijk maken”, zegt Lars van Wieren.
Na de fusie in september 2023 kondigen Starred en Talenthub nu aan dat ze verder gaan als Starred.com. “We gaan het LinkedIn en Indeed moeilijk maken”, zegt Lars van Wieren.
Het behouden en binden van personeel aan je bedrijf is vandaag de dag een grote uitdaging. Deze uitdaging raakt meer […]
Hoe weet je exact wat de huidige vraag in de markt is? Waar vind je op een efficiënte manier opdrachtgevers […]
Wanneer kies je voor een TVP (target value proposition) of een JVP (job value proposition). En wanneer gebruik je ze naast elkaar?
In deze video geeft Sacha Martina tips, adviezen en voorbeelden van hoe je Hiring Managers uit hun comfortzone krijgt.
In hoeverre zijn we in staat waarden te identificeren die zich anders presenteren dan hoe wij dat gewoonlijk zouden doen? […]
In deze video focust Philip Gast van Odyss (voorheen Baise) op het praktisch toepassen van generatieve AI in de recruitmentsector. […]
In deze video zal Gijs Coppens (OpenUp) spreken over mentaal welzijn in relatie tot recruitment en personeelsbeleid. Daarbij zal hij […]
De gemiddelde Hiring Manager heeft eigenlijk het liefst dat kandidaten gewoon de vacature volgen. Maar in deze krappe arbeidsmarkt werkt de ouderwetse manier van werving en selectie niet meer. We moeten rebelser worden en creatiever. Zegt Sacha Martina (House of Inclusion) in de videocollectie Recruitment 2024.
Generatieve AI kan processen binnen recruitment zeer beslist versnellen, maar is niet geschikt voor het matchen bij werving. Dat stelt Philip Gast, medeoprichter van Odyss, een genAI-adviesbureau, in de videocollectie Recruitment 2024.
Organisaties zijn vaak druk bezig met hun employer value proposition, zeg maar de merkwaarde voor potentiële werknemers. Waarom proberen we altijd de hele organisatie te vermarkten met één EVP? Of moet je juist gaan voor een JVP (job value proposition). En wanneer gebruik je ze naast elkaar? Arjen Elbers (Stichting Guruz) en Emma Grobben (Achmea) lichten hun voorkeuren toe in de videocollectie Recruitment 2024.
Het gebeurt nog steeds dat LinkedIn een verkeerde baan aanbeveelt. Zoals de schilder werd gewezen op een baan als kapper omdat beide beroepen met lak werken. De inzet van AI kan dit soort foute interpretaties voorkomen, belooft Kasper Kok van Textkernel in de videocollectie Recruitment 2024.
Een derde van de Europese bedrijven is overgestapt op AI. Een groei van 32 procent sinds vorig jaar. Maar hoe zit het met de werknemers?
Werken en samenwerken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Voor banen en ondernemingen heb je tenminste één ander mens nodig, links […]
AI gaat de traditionele taak van recruiters definitief veranderen. Dat vertelde Laurens Waling, Chief Evangelist bij 8vance, gisteren op Emerce Recruitment in Amsterdam. “Het deepmatchen wordt volledig geautomatiseerd.”