Zo creëer je echt relevante, datagedreven telemarketingcampagnes
Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de telecommunicatiewet en de code telemarketing tot gevolg.
Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de telecommunicatiewet en de code telemarketing tot gevolg.
Duurzaamheid moet bij elke organisatie op de radar staan: vanuit een intrinsieke wil om dingen beter te doen, of anders gewoon vanuit strategische redenen.
De verschuiving van lineaire televisie naar streamingdiensten is in volle gang. Wat zijn de voor- en nadelen van adverteren via Connected TV?
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
De kansen van AI zijn uiteraard interessant, maar waar begin je? Met AI tools die in je werkproces zijn geïntegreerd stimuleer je verkoop.
Retailmedia als reclamevehikel is nog niet interessant voor bereiksdoelstellingen, vertelt Thijs van de Heuvel van GroupM tegen Emerce TV. Het is te duur.
In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging.
Sponsored product-campagnes leveren bij Jumbo een gemiddelde ROAS van 5,5 op, zo blijkt uit cijfers van het supermarktbedrijf. Ondertussen gaat de aandacht uit naar onder andere non-endemisch adverteren en...
Kwalitatief hoogstaande productdata zijn essentieel voor een gezonde bedrijfsvoering. Generatieve AI kan helpen productdata te verbeteren en uit te breiden.
Eind april lanceerden DDMA, Stichting Reclame Code en Bond van Adverteerders het initiatief ‘Certified by influencerregels.com’.
Je hebt een routeplan voor je digitale strategie, maar in de praktijk gaat er vaak veel mis. Hoe zorg je dat je roadmap werkelijk waarde oplevert?