Interview: Michiel Kouwenhoven over hoe je als webshop met Amazon omgaat
Wel of niet met Amazon in zee gaan? Dat is voor veel webshops een lastige kwestie. Michiel Kouwenhoven van YourSurprise deelt zijn ervaringen en tips.
Wel of niet met Amazon in zee gaan? Dat is voor veel webshops een lastige kwestie. Michiel Kouwenhoven van YourSurprise deelt zijn ervaringen en tips.
Essentieel bij digitale transformatie is de werkwijze: van losse projecten naar een doorlopende ontwikkeling van digitale producten. Dat doe je in stappen.
Een soepel lopende logistieke keten, met 'real-time' data-inzichten van checkout en warehouse tot deurbel: het lijkt soms fictie. Maar het kan wel degelijk.
In de aandachtseconomie lukt het de grote streamingdiensten publiek te trekken. Carlijn Postma neemt dat als model voor contentcreatie: binge-marketing.
Doorlopende gepersonaliseerde content in een steeds complexer digitaal landschap? 'Digital-centric' en datagedreven contentdistributie zijn de sleutel.
Om echt te begrijpen wat je met generatieve AI en Large Language Models kunt, maar ook wat de gevaren zijn, helpt het om te begrijpen hoe ze werken.
Voor Aragorn Meulendijk is de metaverse allerminst passé: de versmelting van de fysieke en online identiteit is in GenZ de norm en zij wijzen de weg.
Met een goed gevoel vertrekken is belangrijk. Zorg voor een positieve draai aan het eind van de klantreis én het eind van een customer life cycle.
In het eerste kwartaal van 2023 nam de online omzet van detailhandelaren af met ruim 1 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Winkels die zowel online...
De opkomst van AI betekent dat mensen nieuwe vaardigheden moeten ontwikkelen, zowel om goed met AI te kunnen werken als om zich te richten op wat AI niet kan.
De succesvolste bedrijven en webshops zijn goed in gebruiken van data. Juist die gegevensverwerking wordt een stuk lastiger. Hoe los je dat op?