Waarom Social Commerce in Europa niet zo groot wordt als elders
Social Commerce gaat hier niet worden zoals in Azië of de VS. Europa is versnipperd qua wetgeving en Europeanen gaan anders om met hun online privacy.
Social Commerce gaat hier niet worden zoals in Azië of de VS. Europa is versnipperd qua wetgeving en Europeanen gaan anders om met hun online privacy.
De consument verwacht benaderd te worden met een 'personal touch' zonder overal gevolgd te worden. L’Oréal doet dat met zijn online Skin Genius.
E-commerce zoals we het nu kennen werkt niet. Klanten dwalen door digitale pakhuizen met duizenden producten, op zoek naar hún beste koop. Die vinden ze vaker niet dan wel,...
Veranderingsmoe? Toch is vaak meer efficiëntie nodig. De beste bedrijven richten zich op hun klanten en geven ruimte aan hun productontwikkelingsteams.
Cybercriminelen vinden steeds nieuwe methodes, met meer risico op zelfs dodelijke afloop. De meeste bedrijven vinden zichzelf nog onvoldoende voorbereid.
Juist in tijden van crisis is heldere communicatie extra belangrijk. Hoe het niet moet? De stilte van de meeste energiebedrijven tijdens de energiecrisis.
MMM biedt nog steeds veel voordelen, vooral bij strategische budgetvraagstukken, en zeker nu third-party cookies verdwijnen en de tools 'open source' zijn.
Veel organisaties worstelen met systemen die binnen één afdeling wel functioneren maar tussen afdelingen stukken minder. Zo riskeer je klanten te verliezen.
Verzendkosten: in rekening brengen? Antwoord: het is slimmer om het proces van bezorgen (en ophalen) efficiënter in te richten en retouren te reduceren.
Waarom maakt het eigenlijk wat uit of je advertentie door een man of een vrouw wordt gezien? Als alle andere relevante kenmerken kloppen doet geslacht er niet toe. Levi's...
Conversieoptimalisatie is gegroeid van tips over je website tot onderzoek naar gedrag, interventies en meten van de effecten. Wat wordt de volgende stap?