Maak met live shopping van je sociale media een 24/7 verkoopkanaal
Sociale media gebruiken als verkoopkanaal gebeurt steeds meer. Vooral de mogelijkheden van 'live sales' – kijken en meteen kopen – nemen een hoge vlucht.
Sociale media gebruiken als verkoopkanaal gebeurt steeds meer. Vooral de mogelijkheden van 'live sales' – kijken en meteen kopen – nemen een hoge vlucht.
Zijn first-party data het antwoord op het verdwijnen van third-party cookies? Wellicht slechts als tijdelijke remedie. Contextueel adverteren lijkt slimmer.
Online bedden verkopen, dat was lange tijd eigenlijk not done. Fabrikanten eisten dat er voor de verkoop een fysiek kanaal aanwezig is. Maar Alex Wolfswinkel van Sleepfast, zelf gepokt...
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met marketinggrootmeester Ralph Rijks van Zalando.
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
Met het aanleveren van afbeeldingen, een logo en wat scherpe teksten maakt Google in een mum van tijd een advertentie. Kleine moeite, maar valt het wel op?
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. 'Speech-to-text' en 'text-to-speech' bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
Sierradenverkoper Lucardi heeft stevige Europese ambities. "We zijn nu nog echt een Nederlandse speler, maar willen in veel Europese landen aanwezig zijn," vertelt marketingdirecteur Jolanda Ravenek in de videocollectie...
Stijl, overtuiging en signatuur ontbreken in een digitale wereld waarin het model van de gebruiker heerst en resulteert in digitale homogeniteit.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D'azur ging de uitdaging aan.
Hyperpersonalisatie is een mooie aanvulling voor de toekomst waarbij we ons richten op 'cookieloos' adverteren.