De beste customer journey bouwen met connectiviteit
Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.
Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.
ABN AMRO verwacht dat online platforms sterk blijven groeien als gevolg van de grote behoefte aan gemak en lage prijzen. Zo zijn in 2020 de online verkopen met 35,8...
De toekomstige mogelijkheden van chatbots zijn fascinerend. Wanneer voegen ze waarde toe en hoe plaats je een chatbot in je servicestrategie?
Klanten gebruiken bij voorkeur de telefoon bij dringende of ingewikkelde vragen. Vergeet bij cross border e-commerce dus niet de servicenummers.
Alibaba, Flinders, Forrester, INretail en Jumbo Supermarkten zijn vertegenwoordigd op Emerce Retail, dat dit jaar als thema heeft Versterk je retailstrategie. De online presentaties zijn vanaf 25 maart beschikbaar.
Contactberoepen mogen volgende week weer aan de slag en het wordt mogelijk om niet-essentiële winkels op afspraak te bezoeken. Dat heeft het kabinet vanavond aangekondigd.
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Het ziet er niet naar uit dat niet-essentiële winkels na 3 maart weer volledig open kunnen. Het kabinet maakt dinsdag bekend hoe het verder moet. Premier Rutte zegt dat...
Dankzij click & collect kunnen retailers zonder webshop toch weer omzet draaien. Met Google My Business verwijs je verkeer uit Google Search en Maps slim door.
De 'handelsagentuitzondering' binnen PSD2 blijkt in de praktijk niet houdbaar voor marktplaatsen en platformen. Twee mogelijke oplossingen.
Wat was de impact van corona op bedrijven uit meer traditionele markten? Luxaflex en Petsplace blikken openhartig terug.