Google Ads Search: zo kies je de beste structuur voor je campagnes
Overzicht is belangrijk in je Google Ads structuur. De voor-en nadelen van drie veelvoorkomende structuren: Broad, IBAG en SKAG.
Overzicht is belangrijk in je Google Ads structuur. De voor-en nadelen van drie veelvoorkomende structuren: Broad, IBAG en SKAG.
Het bieden van teveel informatie op je website kan leiden tot Fear of Missing Information (FOMI). Een regelrechte conversie-killer. Energiedirect.nl laat zien hoe zij met FOMI omgaan
De shift naar digitaal betalen zal zich in 2021 voortzetten. Alle veranderingen en betaal-innovaties voor 2021 in een overzicht.
Door in Google Ads-campagnes doelgroepen toe te voegen ter observatie, kun je het gedrag en resultaat van verschillende groepen gebruikers monitoren.
ChannelEngine uit Leiden haalt vijf miljoen euro groeigeld op om zijn internationale groei te versnellen. Het wil meer marktplaatsen uit meer landen aan zijn platform koppelen.
Bij het samenvoegen van je webshop met je backend is koppelen via een API in vrijwel alle gevallen de beste keuze. De voordelen op een rij.
IAM is en blijft een complex onderwerp. Start-up YourID wil daar verandering in brengen en volgens mede-oprichter Richard Citteur is de belangstelling groot. "Het kleinste platform dat interesse toonde...
De online decemberdrukte zette enorme druk op de logistiek. Slimmere keuzes met behulp van data, analytics en personalisatie zijn hard nodig.
Te veel e-commerce sites bestaan uit louter een overload aan producten. Gevolg: klanten haken af. Storytelling kan ze toch over de streep te trekken.
Sinds 1 januari is Bol.com overgegaan op een nieuw platform voor Sponsored Products. Een compleet stappenplan om je campagnes in te richten.
Goed in de omzet op je SEA-campagnes duiken, levert verrassende inzichten op. Waarop je adverteert, is namelijk niet altijd wat je verkoopt.