Sentimentanalyse en klantbeleving: hoe AI emoties leest en merken klantgerichter maakt
Sentimentanalyse is een AI-toepassing die bedrijven helpt niet alleen te luisteren naar wat klanten zeggen, maar ook te begrijpen wat ze voelen.
Sentimentanalyse is een AI-toepassing die bedrijven helpt niet alleen te luisteren naar wat klanten zeggen, maar ook te begrijpen wat ze voelen.
Tot zesduizend webwinkels hebben deze week in meerdere of mindere mate last van de NAVO-top in Den Haag, want zoveel online shops telt de Hofstad en omgeving.
Wat betekent het om als retailer relevant te blijven in een tijd waarin digitale en fysieke werelden samensmelten en technologie dagelijks verandert?
Op vrijdagavond stond Britt Messing (27) met haar collega’s aan de bar. Maar op maandagochtend moest ze als leidinggevende iemand serieus aanspreken.
Voor effectieve online marketing zijn de grote platformen zoals Meta, Google en TikTok onmisbaar. AI speelt bij hen een grote, deels verborgen, rol.
Fundsup sprak met Joost Kruytzer van BigCircle Ventures: een venture builder die zich inzet voor technologische oplossingen voor klimaat en circulariteit.
Nederlandse consumenten hebben in het eerste kwartaal 9,3 miljard euro online uitgegeven. In totaal gaf de Nederlander 1,2 miljard euro buiten de landsgrenzen uit, oftewel: dertien procent.
Bas van der Veldt herinnert het zich scherp: de stilte in het theater, zevenhonderd mensen die hij moet vertellen dat een collega overleden is.
Je werkt dagelijks met klantdata en trackingtechnologie: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol. Wat mag wel en wat niet?
Jarenlang klaagden marketeers over dalende aandacht: adblockers, wegzappers, scrollers. tot Connected TV (CTV) om de hoek kwam kijken.
De rust hangt in de vroege ochtend nog rondom de voormalige lijnolie- en mengvoederfabriek DeFabrique. Verslag van de eenentwintigste editie van DrupalJam.