Bol.com: 5 procent orders afgehaald bij AH
Rond de 5 à 6 procent van de bestellingen bij bol.com wordt afgehaald bij een lokale Albert Heijn van de klant.
Rond de 5 à 6 procent van de bestellingen bij bol.com wordt afgehaald bij een lokale Albert Heijn van de klant.
Zo’n vijf á zes procent van de klanten van Bol.com halen hun leveringen al op in de Albert Heijn, en dat zonder promotie, vertelt Daniel Ropers in een interview tijdens de Loey Awards van 3 september 2014. Ropers is hier juryvoorzitter.
Het afhalen van via internet bestelde boodschappen bij Albert Heijn wordt duurder. De tarieven bij de Pick Up Points stijgen […]
Amazon opent een winkel waarin louter spulletjes liggen om huishoudens te automatiseren. Alleen de centrale deurvergrendeling ontbreekt nog in de schappen.
Nog maar 1 procent van de 3,6 miljoen Amerikaanse retailwinkels maakt gebruik van iBeacon. Dat zegt Gartner. De implementatie van deze technologie valt met andere woorden erg tegen.
De verschillende grote investeerders achter de niet-Europese zusterbedrijven van Zalando brengen hun belangen bij elkaar en smelten de bedrijven samen tot de Global Fashion Group.
Supermarktketen EMTÉ lanceert een mobiele app met daarin een spaarprogramma voor zijn vaste klanten. Die kunnen daarmee korting krijgen op aankopen in de winkel en bij onderhoudende gelegenheden bij ondernemers in de buurt.
De aandeelkoersen van Europese webwinkels als ASOS, Boohoo en Yoox zijn zo laag dat de bedrijven makkelijke overnameprooien zijn.
Paradigit is de launching partner voor de nieuwe mobiele app PLUX. Consumenten kunnen er in kopen, aanbiedingen krijgen, hun klantenkaarten in opslaan en folders lezen. “Dit is een platform waarmee de Nederlandse retail direct contact met de consument heeft”, zegt Arjen de Koning van het computerbedrijf.
De kledingwinkel voor mannen Outfittery gaat van start in België, Luxemburg, Denemarken en Zweden.
Voor het eerst schrijft Zalando op groepsniveau zwarte cijfers: 12 miljoen euro voor rente en belasting. Niet veel, maar een hele vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Paganini spin-off Jeansandfashion.com is, net als het moederbedrijf, voor de rechtbank van Oost-Brabant failliet verklaard.
Wordt Hellofresh in Nederland binnenkort groter dan AH-online Bedrijven als Hellofresh en Blue Apron groeien als kool en voorzien blijkbaar in een serieuze “kookgemak”-behoefte: Niet nadenken over “wat gaan we eten vanavond ?”, niet ingewikkeld shoppen om alle ingrediënten bij elkaar te krijgen. Alles wat je nodig hebt, verse groenten, vlees, vis, kruiden, compleet met recept: wekelijks in één “kit”, in één doos thuis afgeleverd. Is dit de toekomst voor food online?
Meer dan vijftig winkeliers uit Hengelo hebben sinds kort een laagdrempelig loyaltysysteem in gebruik. Dat werkt via een app op smartphones. Gespaarde punten kunnen worden ingeruild bij cultuur en sportief georiënteerde gelegenheden in de omgeving.
Erotiekconcern Beate Uhse heeft Marc Koster aangesteld als directeur omnichannel. Koster gaat de onderneming in de huidige omnichannel strategie begeleiden en op een hoger niveau brengen. Samen met Tom Coronel richtte Marc Koster Create2Fit op, dat vijf jaar geleden verkocht werd aan Wehkamp.nl.