More stories

Hoe vind je zingeving in marketing?

We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?

Creative

Hoe vind je als e-commerce scale-up de juiste marketingpartner?

Alle partijen beloven groei wanneer alles volgens plan verloopt, maar hoe kies je de juiste partij die je helpt de juiste koers te varen?

Scale-ups
Premium

Spectaculaire chatbot ChatGPT symbool voor AI-kloof

Technologische ontwikkelingen als ChatGPT bereiken niet iedereen. Slechts 8% van de kleinere bedrijven in Nederland maakt gebruik van AI.

Artificial Intelligence

Hoe succesvolle bedrijven de verbinding leggen tussen merk, medewerker en klant

Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.

Customer Experience
Premium

Cadeauwebshop YourSurprise naar Emerce Retail

YourSurprise noemt zich dé online specialist in gepersonaliseerde cadeaus in 28 landen. Alle cadeaus in het assortiment zijn uniek, doordat de klant er een eigen foto, naam of een persoonlijke boodschap aan toevoegt. YourSurprise omarmde de komst van het Amazon in Europa vanaf het eerste moment. Nu, enkele jaren verder, kunnen we gerust spreken van een haat-liefdeverhouding met de Tech Giant. Je hoort er meer over op Emerce Retail op 23 maart in Maarssen. Een presentatie bomvol praktische tips en best practices om op korte termijn succes te behalen met Amazon.

Retail

Wat als marketing het doel had de wereld beter te maken? Deel 2: wij en zij

Het ‘wij-zij’-denken zit diep ingebakken in onze biologie en cultuur. Dat is niet per se slecht, maar kan wel barrières opwerpen. Hoe kan het beter?

Marketing

Multicloud paradox: balanceren tussen flexibiliteit en complexiteit 

De voordelen van cloud zijn bekend, net als die van multicloud. Helaas heeft een multicloudstrategie ook nadelen.

Cloud

Snoeien in je content om je website weer te laten bloeien

Meer content is niet altijd beter. Met content-snoeien zorg je ervoor dat je content aansluit bij de verwachtingen van je bezoekers en van zoekmachines.

Web performance

Magazijn zonder mensen: is ‘lights-out warehousing’ droom of werkelijkheid?

Is het echt mogelijk om alle taken in een volledig te automatiseren, het zogenaamde ‘lights-out warehousing’? De mogelijkheden en de voor- en nadelen.

Fulfillment
Premium

Nedap RFID partner van lululemon

Nedap is door lululemon geselecteerd als hun nieuwe RFID-partner. Met Nedap iD Cloud wil lululemon de omnichannel winkelervaring in de meer dan 600 winkels wereldwijd verbeteren.

Retail

In tien stappen naar een succesvolle groeistrategie

Groeien: je bent er als ondernemer continu mee bezig. Hoe zorg je voor duurzame groei? Met een groeistrategie geef je antwoord op deze vraag.

Strategy

Pakketland slaat zich goed door piekperiode in december heen

December is traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor de logistieke sector. Met Sinterklaas en kerst rennen pakketbezorgers zich […]

Logistics

Hoe je creatieve teams ook in 2023 tevreden en effectief laat werken

De druk op creatieve teams neemt toe. Let daarom op inspiratie en persoonlijke belangstelling, evenwichtige rol van data en goed opdrachtgeverschap.

Creative

Vier retourtrends voor webshops in 2023

In dit artikel de retour trends die dit jaar gaan spelen. Daarnaast concreet advies over hoe jij met deze trends aan de slag kan.

Logistics

Identity management is de sleutel tot digitale transformatie

In deze whitepaper wordt gekeken naar de voorspelde retail trends en hoe retailers deze trends succesvol kunnen omarmen.

Customer Experience