Hoe vind je zingeving in marketing?
We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?
We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?
Alle partijen beloven groei wanneer alles volgens plan verloopt, maar hoe kies je de juiste partij die je helpt de juiste koers te varen?
Technologische ontwikkelingen als ChatGPT bereiken niet iedereen. Slechts 8% van de kleinere bedrijven in Nederland maakt gebruik van AI.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
YourSurprise noemt zich dé online specialist in gepersonaliseerde cadeaus in 28 landen. Alle cadeaus in het assortiment zijn uniek, doordat de klant er een eigen foto, naam of een persoonlijke boodschap aan toevoegt. YourSurprise omarmde de komst van het Amazon in Europa vanaf het eerste moment. Nu, enkele jaren verder, kunnen we gerust spreken van een haat-liefdeverhouding met de Tech Giant. Je hoort er meer over op Emerce Retail op 23 maart in Maarssen. Een presentatie bomvol praktische tips en best practices om op korte termijn succes te behalen met Amazon.
Het ‘wij-zij’-denken zit diep ingebakken in onze biologie en cultuur. Dat is niet per se slecht, maar kan wel barrières opwerpen. Hoe kan het beter?
De voordelen van cloud zijn bekend, net als die van multicloud. Helaas heeft een multicloudstrategie ook nadelen.
Meer content is niet altijd beter. Met content-snoeien zorg je ervoor dat je content aansluit bij de verwachtingen van je bezoekers en van zoekmachines.
Is het echt mogelijk om alle taken in een volledig te automatiseren, het zogenaamde ‘lights-out warehousing’? De mogelijkheden en de voor- en nadelen.
Nedap is door lululemon geselecteerd als hun nieuwe RFID-partner. Met Nedap iD Cloud wil lululemon de omnichannel winkelervaring in de meer dan 600 winkels wereldwijd verbeteren.
Groeien: je bent er als ondernemer continu mee bezig. Hoe zorg je voor duurzame groei? Met een groeistrategie geef je antwoord op deze vraag.
December is traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor de logistieke sector. Met Sinterklaas en kerst rennen pakketbezorgers zich […]
De druk op creatieve teams neemt toe. Let daarom op inspiratie en persoonlijke belangstelling, evenwichtige rol van data en goed opdrachtgeverschap.
In dit artikel de retour trends die dit jaar gaan spelen. Daarnaast concreet advies over hoe jij met deze trends aan de slag kan.
In deze whitepaper wordt gekeken naar de voorspelde retail trends en hoe retailers deze trends succesvol kunnen omarmen.