Kiezen voor Retail
Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.
Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.
Hoe wil juweliersketen Lucardi haar omnichannel ambities in Nederland, maar ook daarbuiten, gaan waarborgen?
Hoe disrupt je als traditionele retailer op het gebied van bedden en matrassen succesvol de markt door bestaande retailwetten online door te vertalen?
Hoe kan marketing de groeimotor worden van e-commerce-bedrijven? Met behulp van een flinke portie creativiteit.
Hoe maak je een goed converterende landingspagina? Hoe schrijf je je landingspagina schrijven voor het beste resultaat? Volg dit stappenplan!
Begrijpen we de context echt? Vaak niet, en dan wordt ‘contextual advertising’ iets op basis van een gok over de betekenis van een paar woorden.
Amazon.be staat eindelijk live, maar e-commerce in België kan toch net even anders verlopen dan in Nederland. Wees dus voorbereid.
Door de snelle ontwikkelingen en dreigende recessie staat de retailsector nog meer onder druk. Niet alleen in negatieve zin, zoals leegstand en verdwijnen van zelfstandige winkels, maar ook in positieve zin met (grote) omzetstijgingen in de supermarkten en foodspeciaalzaken. De verwachting is dat er ook veel permanente gevolgen zijn, zoals de toegenomen online participatie van de oudere generaties en aandacht voor duurzame producten, constateert Locatus.
Het gedrag van consumenten is veranderd; lees in Adyens nieuwe Retail Report hoe je loyale klanten verwelkomt met een winkelervaring op maat.
De online omzet is in september weer gestegen en was zelfs 5,7 procent hoger dan in september 2021. Webwinkels hebben 0,7 procent meer omgezet. Multi-channelers groeide met 12,2 procent.
Ook rond retouren kun je met personalisatie een ervaring op maat bieden. Niet alleen kun je zo trouwe klanten belonen maar ook duurzaam gedrag stimuleren.
Je Google-Ads-account: single Intent Ad Groups,het bredere Hagakure, of iets ertussenin: wat komt als beste uit de bus? Alles op een rij en een eindoordeel.
Vrijwel ieder retail- of e-commerce-bedrijf heeft tegenwoordig te maken met zowel offline als online business. Wat kunnen we leren van de aanpak van Alibaba?
Hoe ga je als retailer om met de wensen van de online klant die vaak tegengesteld zijn en hoe bereid je jezelf voor op de consument van 2030?
Investeren in moderne technologie helpt marktspelers om hun last mile processen eenvoudiger en kostenefficiënter te maken.