De vijf belangrijkste regels over nudging van de nieuwe ACM Leidraad
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
Ondernemers die een bedrijf willen opbouwen, dat ze ooit willen verkopen, moeten goed nadenken voordat ze starten met de verkoop op Bol.com.
Webwinkelketen Etrias heeft drie fysieke winkels geopend in Bilthoven. Drie populaire concepten uit de Etrias portefeuille maken hiermee de stap van online naar de winkelstraat.
Supermarkt Jumbo boekt over 2022 een online omzet van 670 miljoen euro. Dat is nog niet bijster veel op het totaal, al moet over drie jaar de helft van de klanten wel multichannel shoppen.
Zelfs het coronavirus heeft de top van Primark er niet toe gebracht om e-commerce omarmen. En dat zit er voor […]
De MediaMarkt in de vestiging van Makro in het Belgische Machelen sloot donderdagavond definitief de deuren. Vrijdag valt namelijk het doek voor Makro, en daarmee ook voor de MediaMarkt.
In deze exclusieve documentaire spreken we met ondernemers en wetenschappers over hoe zíj drones en andere autonome hardware inzetten.
De online omzet was in november 3,8 procent hoger dan in november 2021. Webwinkels hebben 0,6 procent minder omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), groeide met 9,6 procent.
Ieder merk is hard op zoek naar een plekje in de digitale omgevingen die een steeds grotere rol spelen bij de consument.
Net als fysieke winkels heeft een aantal grote webwinkels ook reclamebordjes aan de schappen hangen. Deze voorraad commerciële ruimte wordt ‘retailmedia’ genoemd. Justin Sandee van bol.com geeft zijn perspectief op de materie.
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.
Hoe ziet het e-commerce-platform van de toekomst eruit en wat gaat er veranderen voor gebruikers?
Marketplaces zijn niet meer weg te denken. Er zijn een aantal trends om rekening mee te houden als je als merk aan de slag wilt met een marketplace.
Er is een verhoogd risico op een ernstige ransomware-aanval wanneer het securitybeleid niet constant beoordeeld wordt.
Voor partijen die nog nooit of zelden aan marketing automation deden, is het lastig het zo te doen dat het optimaal rendement sorteert. Volg dan deze tips.