De wondere wereld van ‘tools’ en adtech voor retailmedia
Retailmedia is een nieuwe ontwikkeling waar verschillende partijen in Nederland al mee bezig zijn. Een overzicht van de ‘tools’ en technologie.
Retailmedia is een nieuwe ontwikkeling waar verschillende partijen in Nederland al mee bezig zijn. Een overzicht van de ‘tools’ en technologie.
Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.
Innovation in Retail. Met de meest toonaangevende merken en innovators binnen de Retail. Hoe verschuif je je omzet van brick […]
De digitale reclamefolder wordt steeds meer écht digitaal: interactief, ‘mobile-first’ en vormgegeven en aangepast op basis van data-inzichten.
Toen tijdens Corona iedereen online ging bestellen liep de bezorging vaak in het honderd. Inmiddels gaat dat stukken beter, zo blijkt uit cijfers.
Een jaar na opening besluit flitsbezorger Flink om de deuren in Oostenrijk al weer te sluiten. Dat kost ruim honderdvijftig man de baan.
In deze whitepaper lees je hoe je veelvoorkomende digitale marketinguitdagingen op kan lossen.
De klantenservice een noodzakelijk kwaad? Of een mogelijkheid om de relatie met je klant te verdiepen? De toekomst sluit aan bij die tweede zienswijze.
Amac, de Apple-specialist met vijftig winkels in Nederland, opent zaterdag 17 december een nieuwe winkel in het centrum van Breda. De vestiging in de Brabantse stad wordt de eerste Apple Premium Partner in Nederland en de vierde in Europa die aan de voorwaarden voldoet om dit label te mogen voeren.
Uit onderzoek blijkt dat consumenten minder en goedkoper inkopen doen en zich laten inspireren op YouTube tijdens dit hoogseizoen voor veel retailers.
Het Britse familiebedrijf Specsavers heeft haar deuren in België geopend. In Vlaanderen zijn een webshop en de eerste fysieke winkel nabij Antwerpen een feit.
FAQ helpt SEO. Een pagina met veelgestelde vragen en de antwoorden op die vragen kan enorm helpen om je zichtbaar in de zoekresultaten te vergroten.
Officiële data over de aandacht die je online advertentie krijgt zeggen vaak niet heel veel. Het gaat om het krijgen en vasthouden van echte aandacht.
Donderdag was relatief de drukste winkeldag vóór Sinterklaas, met 15 procent meer betalingen met pinpassen en creditkaarten aan de toonbank dan op een recente gewone donderdag en 10 procent meer online betalingen met creditkaarten en iDEAL. Dat meldt de Betaalvereniging.
Als je organisatie gestart is met beslissen op basis van A/B-testen, dan wil je dat dit doorgaat. Hoe zorg je dat A/B-testen permanent verankerd wordt?