Houd klanten binnenboord met efficiënt ordermanagement
Klanten behouden en terug laten komen? Met een een ordermanagementsysteem kun je voldoen aan je merkbeloften en meer. Zo bouw je aan loyaliteit.
Klanten behouden en terug laten komen? Met een een ordermanagementsysteem kun je voldoen aan je merkbeloften en meer. Zo bouw je aan loyaliteit.
Hoe maak je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.
Hoe breng je verschillende betaalsystemen bij elkaar bij omnichannel groei? Kamera Express deelt haar ervaringen.
Wat is Composable Commerce en wat kan het betekenen voor e-commerce-bedrijven?
De manier waarop consumenten betalen is door de pandemie in een stroomversnelling gekomen. We betalen meer dan ooit contactloos, shoppen in toenemende mate online en gebruiken minder cash.
Hoe haal je als retailer de grootste Return on Investment uit je ingekochte items met behulp van AI en Big Data?
Fysieke winkels kunnen binnenkort betalingen accepteren van klanten die de mobiele app van Klarna aan de kassa QR-scannen. De shops verlengen hun digitale relatie naar het fysieke domein en vinden een marketingpartner in de Zweden.
Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.
Hoe wil juweliersketen Lucardi haar omnichannel ambities in Nederland, maar ook daarbuiten, gaan waarborgen?
Hoe disrupt je als traditionele retailer op het gebied van bedden en matrassen succesvol de markt door bestaande retailwetten online door te vertalen?
Hoe kan marketing de groeimotor worden van e-commerce-bedrijven? Met behulp van een flinke portie creativiteit.
Hoe maak je een goed converterende landingspagina? Hoe schrijf je je landingspagina schrijven voor het beste resultaat? Volg dit stappenplan!
Begrijpen we de context echt? Vaak niet, en dan wordt ‘contextual advertising’ iets op basis van een gok over de betekenis van een paar woorden.
Amazon.be staat eindelijk live, maar e-commerce in België kan toch net even anders verlopen dan in Nederland. Wees dus voorbereid.
Door de snelle ontwikkelingen en dreigende recessie staat de retailsector nog meer onder druk. Niet alleen in negatieve zin, zoals leegstand en verdwijnen van zelfstandige winkels, maar ook in positieve zin met (grote) omzetstijgingen in de supermarkten en foodspeciaalzaken. De verwachting is dat er ook veel permanente gevolgen zijn, zoals de toegenomen online participatie van de oudere generaties en aandacht voor duurzame producten, constateert Locatus.