Steeds meer ‘Same-day delivery’. En niet alleen omdat de klant het vraagt
Vandaag bestellen en ook vandaag nog geleverd: bedrijven bieden het niet alleen als optie aan voor de consument maar ook voor de eigen ‘cut-off’-tijden.
Vandaag bestellen en ook vandaag nog geleverd: bedrijven bieden het niet alleen als optie aan voor de consument maar ook voor de eigen ‘cut-off’-tijden.
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat […]
In deze whitepaper lees je heel veel tips & tricks van vier toonaangevende spelers: Tweakwise, PostNL, Mollie en DutchDrops.
Gebruikers keren zich af van sociale media en vinden ads daar opdringerig. Vertrouwen in redactionele content maakt ‘native advertising’ belangrijker.
Retailers merken het: het wordt steeds lastiger voorraden te plannen. In plaats van statische regels voor voorraadbeheer kan AI veel meer factoren meenemen.
De primaire bezoekers van Albert Heijn en Lidl zijn digitaler dan dezelfde klantengroep van Aldi, Plus en Jumbo. Ze lezen de digitale folders van die ketens vaker dan anderen doen.
Waarom, dat is nog gissen. Maar de afhaalpunten van Ochama, een one-stop (web)shop, in Rotterdam en Diemen zijn dicht. De lokale directie is vertrokken.
Valyuu is een marktplaats voor elektronica. Je koopt er bijvoorbeeld een gebruikte smartphone van een andere particulier. Investeerders toonden vertrouwen.
Om de feestmaanden tot een succes te maken richt je je op het ontwikkelen van manieren om data te verzamelen. Zo werk je aan langdurige klantrelaties.
Niet elke vernieuwing leidt tot verbetering. Je moet eerst de juiste vraagstukken vinden. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen?
Voor welke vormen of bedrijfsmodellen van duurzaamheid staan Nederlanders het meeste open? En wat zien ze nog niet zo zitten? Uitkomst van een onderzoek.
Wil je verder richting omnichannel? Denk na over wat je op wilt lossen en denk niet dat je per se een groot IT-project of een nieuw CDP nodig hebt.
Wanneer bouw je de band met klanten op? Ook ná de aankoop liggen kansen om ze aan je te binden. Maak kennis met Post-Purchase Experience Management.
Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.
Deze periode kan voor druk op je bedrijf zorgen. Een goede voorbereiding is het halve werk en zorgt ervoor dat je geen omzet misloopt.