Digitalisering: de onderwerpen die ook de ‘gewone’ retailer niet moet laten liggen
Ook ‘gewone’ retailers moeten digitaliseren: Denk aan: hyperautomation, je applicaties integreren en voorsprong dankzij goede bezorging of een eigen app.
Ook ‘gewone’ retailers moeten digitaliseren: Denk aan: hyperautomation, je applicaties integreren en voorsprong dankzij goede bezorging of een eigen app.
Veel organisaties lijken overtuigd dat meer data verzamelen altijd beter is. Dat noemen we data-geobsedeerde dataverzameling en vaak werkt het averechts.
Getir lijkt nog steeds van plan om de financieel geplaagde concurrent Gorillas te kopen. Er lopen nog steeds overnamegesprekken.
De logistieke vastgoedsector speelt een sleutelrol in de e-commerce. Maar er zijn een aantal trends waar e-commercebedrijven rekening mee moeten houden.
Klanten behouden en terug laten komen? Met een een ordermanagementsysteem kun je voldoen aan je merkbeloften en meer. Zo bouw je aan loyaliteit.
Hoe maak je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.
Hoe breng je verschillende betaalsystemen bij elkaar bij omnichannel groei? Kamera Express deelt haar ervaringen.
Wat is Composable Commerce en wat kan het betekenen voor e-commerce-bedrijven?
De manier waarop consumenten betalen is door de pandemie in een stroomversnelling gekomen. We betalen meer dan ooit contactloos, shoppen in toenemende mate online en gebruiken minder cash.
Hoe haal je als retailer de grootste Return on Investment uit je ingekochte items met behulp van AI en Big Data?
Fysieke winkels kunnen binnenkort betalingen accepteren van klanten die de mobiele app van Klarna aan de kassa QR-scannen. De shops verlengen hun digitale relatie naar het fysieke domein en vinden een marketingpartner in de Zweden.
Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.
Hoe wil juweliersketen Lucardi haar omnichannel ambities in Nederland, maar ook daarbuiten, gaan waarborgen?
Hoe disrupt je als traditionele retailer op het gebied van bedden en matrassen succesvol de markt door bestaande retailwetten online door te vertalen?
Hoe kan marketing de groeimotor worden van e-commerce-bedrijven? Met behulp van een flinke portie creativiteit.