‘Reclame-inkomsten’ Coolblue naar 116 miljoen
De reclame-inkomsten bij Coolblue stegen afgelopen jaar met zes procent naar 115,9 miljoen euro.
De reclame-inkomsten bij Coolblue stegen afgelopen jaar met zes procent naar 115,9 miljoen euro.
Op het Berlijnse hoofdkantoor van Zalando is Joanna Rogers het nieuwe hoofd Retailmedia.
Steeds meer supermarkten bieden gesponsorde producten aan. Maar wat zijn de verschillen tussen de ene supermarktketen en de andere? Een overzicht.
Een kleine tien procent van Amazons kwartaalomzet komt uit het exploiteren van reclameruimte op zijn sites en apps. Nog maar veertig procent haalt het concern uit het inkopen en verkopen spulletjes.
Media- en marketingconcern Havas neemt een meerderheidsbelang in het Amerikaanse Channel Bakers, een specialist in e-commerce en retailmedia.
Alle Shell-pompstations worden geraffineerde reclamezuilen, gedreven door inzichten en campagnetechnologie van RetailMedia.one.
Michael Komasinski wordt op 15 februari de nieuwe algemeen directeur van reclamebedrijf Criteo. Komasinski stapt over van reclamegigant Dentsu.
Digitale retailmedia hebben een groot bereik, maar zijn nog te duur om te concurreren met andere performancekanalen in het marketingportfolio.
Het Franse Mirakl, dat retailers software levert voor marketplaces, koopt de Duitse start-up in adtech AdSpert.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert de eerste versie van standaarden voor in-store reclamecampagnes bij retailmedia.
Als digitale marketeers worden we ons steeds bewuster van de impact van onze campagnes op het milieu. Retailmedia netwerken zijn […]
Het grote aanbod aan retailmediaplatformen zorgt voor nieuwe uitdagingen. Hoe kies je het platform dat past bij je merk en aansluit op je doelen op de lange termijn?
PLUS Retail Media introduceert haar nieuwe self-service platform voor gesponsorde producten waarbij de supermarkt gebruik maakt van de technologie van CitrusAds. Dit platform stelt adverteerders en mediabureaus in staat om eenvoudig en zelfstandig advertenties te beheren en campagnes te optimaliseren binnen de web en app PLUS omgeving.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert een aanzet tot standaarden voor in-store reclamecampagnes bij retailmedia.
Duitse marketeers en reclamespecialisten zien in retailmedia een vorm van digitale reclame die onmisbaar wordt. Dan moet er wel eerst stappen naar volwassenheid worden gezet.