Vijf tijdbesparende ChatGPT-prompts voor SEO-specialisten
ChatGPT zet SEO-specialisten op scherp. De verleiding om ChatGPT in te zetten is groot, maar de angst voor represailles van Google ook. Wat kan wel?
ChatGPT zet SEO-specialisten op scherp. De verleiding om ChatGPT in te zetten is groot, maar de angst voor represailles van Google ook. Wat kan wel?
Recent lekte de broncode van Yandex uit. Die geeft een blik op hoe websites daar worden gerangschikt. Waarschijnlijk werkt Google deels op dezelfde manier.
Met het vrijgeven van ChatGPT eind vorig jaar was Generative AI ineens overal. Interessant, maar vooral nog spielerei. Met Nederlandse kenners bogen we ons over verschillende use cases en...
Eind 2022 kregen we nog een aantal Google-updates. Samen met andere verschuivingen bij Google een goed ijkpunt om te kijken naar de SEO-trends.
Meer content is niet altijd beter. Met content-snoeien zorg je ervoor dat je content aansluit bij de verwachtingen van je bezoekers en van zoekmachines.
ChatGPT was groot nieuws vanwege zijn ontzagwekkende niveau. We testten de chat en vroegen het programma zelf ook naar de mogelijkheden en de grenzen.
‘FAQ schema’ is een gewild 'rich result' in Google. Deze vorm van structured data geeft vragen en antwoorden direct in de zoekresultaten weer.
Traditioneel crawlen zoekmachines en trekken ze informatie uit een website. Met het nieuwe IndexNow-protocol sturen websites zelf actief informatie.
Heeft je bedrijf fysieke locaties en gaat een groot deel van de omzet 'face to face'? Aan de slag met je Google-bedrijfsprofiel en Google Store Locator.
De algoritmes van Google veranderen regelmatig. Hoe zorg je dat je SEO-vriendelijke teksten schrijft? Checklists voor een goede SEO-tekst anno 2022.
Een gesprek met PPC-expert Frederick Vallaeys van Optmyzer PPC advertising en de positieve en de negatieve aspecten van Performance Max.