De drie soorten IT-groeipijn die bedrijven tegenkomen en hoe je ze vermijdt
In de praktijk leidt succes bij bedrijven vaak tot complicaties op IT-gebied die verdere groei belemmeren. Zulke problemen zijn echter niet onvermijdelijk.
In de praktijk leidt succes bij bedrijven vaak tot complicaties op IT-gebied die verdere groei belemmeren. Zulke problemen zijn echter niet onvermijdelijk.
SaaS-gebruik blijft stijgen. Let op deze drie trends: effectief beheer; steeds meer 'verticale' SaaS; de opkomst van betalen voor daadwerkelijk gebruik.
Zicht houden op wat je aan SaaS-producten hebt is geen eenvoudige opgave. Centraliseren en het inschakelen van een externe partij kan dat eenvoudiger maken.
De prijsmodellen voor SaaS lopen erg uiteen. Om niet te veel te betalen moet je die modellen begrijpen. En weet dat dat er vaak onderhandelingsruimte is.
De aankoopervaring die voor reguliere consumenten de norm is, moet ook de standaard worden bij B2B. Zo creëer je een voorsprong op de B2B-markt.
DataChecker, specialist in online identiteitsverificatie, groeit snel. Het bedrijf werd een internationaal opererend servicecenter met een eigen platform.
Deze week gaan we in gesprek met Tim Jonkers, mede-bedenker en co-founder van Vixum, dat boekhouden voor zzp'ers zo makkelijk mogelijk wil maken.
Vaak zijn websites van e-commercebedrijven niet ingericht voor consumenten met een beperking. Zij klikken vaak weg en besteden hun geld anders.
'Buy-now-pay-later' is een blijvertje, want het biedt voordelen voor retailers én consumenten: betalen met flexibiliteit en zekerheid voor beide partijen.
De druk op pakketbezorgers is enorm toegenomen. Flinke verbetering van de werkomstandigheden is al mogelijk door de 'last mile' slimmer in te richten.
Retailers met een omnichannel-strategie worstelen ermee: real-time inzicht in de voorraden en daar óók nog eens ‘iets’ mee doen richting de klant.