Duurzaamheid zorgt voor klantgerichte veranderingen in sales
Sales verandert, onder andere door de opkomst van onder andere verduurzaming. Daarmee houd je ook in toekomst een succesvolle relatie met je klanten.
Sales verandert, onder andere door de opkomst van onder andere verduurzaming. Daarmee houd je ook in toekomst een succesvolle relatie met je klanten.
Er bestaat een direct verband tussen de omvang van een sector en de mate waarin er wordt geïnnoveerd. Toch is innovatie juist in nichemarkten een noodzaak.
In de praktijk leidt succes bij bedrijven vaak tot complicaties op IT-gebied die verdere groei belemmeren. Zulke problemen zijn echter niet onvermijdelijk.
SaaS-gebruik blijft stijgen. Let op deze drie trends: effectief beheer; steeds meer 'verticale' SaaS; de opkomst van betalen voor daadwerkelijk gebruik.
Zicht houden op wat je aan SaaS-producten hebt is geen eenvoudige opgave. Centraliseren en het inschakelen van een externe partij kan dat eenvoudiger maken.
De prijsmodellen voor SaaS lopen erg uiteen. Om niet te veel te betalen moet je die modellen begrijpen. En weet dat dat er vaak onderhandelingsruimte is.
De aankoopervaring die voor reguliere consumenten de norm is, moet ook de standaard worden bij B2B. Zo creëer je een voorsprong op de B2B-markt.
DataChecker, specialist in online identiteitsverificatie, groeit snel. Het bedrijf werd een internationaal opererend servicecenter met een eigen platform.
Deze week gaan we in gesprek met Tim Jonkers, mede-bedenker en co-founder van Vixum, dat boekhouden voor zzp'ers zo makkelijk mogelijk wil maken.
Vaak zijn websites van e-commercebedrijven niet ingericht voor consumenten met een beperking. Zij klikken vaak weg en besteden hun geld anders.
'Buy-now-pay-later' is een blijvertje, want het biedt voordelen voor retailers én consumenten: betalen met flexibiliteit en zekerheid voor beide partijen.