Vijf tips om retouren te verduurzamen in de e-commerce
Hoe meer e-commerce, hoe meer pakjes retour komen. Het voorkomen van retouren loont zich dus steeds meer, vanwege de kosten en de milieu-impact.
Hoe meer e-commerce, hoe meer pakjes retour komen. Het voorkomen van retouren loont zich dus steeds meer, vanwege de kosten en de milieu-impact.
Het bijzondere verhaal van Service Apotheek. De franchiseorganisatie besloot meer dan vijf jaar geleden zich beter te profileren en als merk vorm te geven.
Mobility as a Service (MaaS) valt of staat bij gedragsverandering. Vervoersapps kunnen de verschuiving naar duurzamere en slimmere mobiliteit versnellen.
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?
De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.
Over de financiële administratie rijst vaak de vraag: zelf doen of uitbesteden? Het antwoord schuilt meestal in de juiste combinatie van beide.
Veel webwinkels zijn matig toegankelijk voor ouderen en mensen met een handicap. Dat betekent onnodig klanten verliezen. Dus: denk vanuit de gebruiker.
De check-out is belangrijk bij het verhogen van de conversie. Bezorgopties en duidelijke communicatie daarover spelen een sleutelrol: mijn vier tips.
Circulaire IT-hardware kan de milieubelasting van apparaten reduceren. Goede procedures rond data en updates kunnen professionele gebruikers overtuigen.
De Nederlandse gemeenten kiezen voor één basisinfrastructuur voor alle software. Dat bevordert uitwisseling van software tussen gemeenten en samenwerking.
Om een soepele gebruikservaring te bieden, is het essentieel dat klanten de gewenste betaalmethode kunnen kiezen. Hoe kies je wat het meest geschikt is?
Voor steeds meer merken is het faciliteren van de 2de-hands verkoop van hun eigen producten een businessmodel. De verschillende businessmodellen vergeleken.
‘Customer experience’ om je te onderscheiden? Maar als iedereen dat doet, hoe zorg je dan voor een onderscheidende ervaring? Maak contra-intuïtieve keuzes.
Joost Diepenmaat begon Moneybird met een eigen filosofie: “Een mooi bedrijf bouwen voor de lange termijn waar je overal ter wereld aan kunt werken.”
Innoveren blijkt vaak lastig. Waarom? Nieuwe ‘stuff’ in plaats van bestaande spullen beter en efficiënter verspreiden. Oftewel: meer platform-denken.