More stories

Innovaties van Mastercard voor het verbeteren van de manier waarop we betalen

Zowel online als offline verandert het betaalproces. De betaalinnovaties van morgen gaan betalen sneller, gemakkelijker en veiliger maken.

Payment

Travelexperts: boost reizen post-pandemie met personalisatie, technologie en samenwerkingen

Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.

Customer Service

Onmogelijk om nieuw personeel te vinden? Huur IT-kennis in als dienst

Gekwalificeerd IT-personeel is lastig te vinden. Een oplossing: niet langer IT’ers zelf in dienst nemen, maar gebruik maken van IT-dienstverleners.

Cloud

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: De user experience (3/4)

Hoe zit het met de UX van je website? Maak je webshop klaar voor het shoppingseizoen. Ook als die onder druk staat door veel verkeer en transacties.

Customer Experience

Het IKEA-effect: Hoe online customization waarde toevoegt

Als je iets zelf maakt hecht je er meer waarde aan: dat psychologische mechanisme werkt al jaren voor IKEA. Dat kan ook online met customization tools.

E-commerce

Hoe je met Service Design nog beter inspeelt op de klant

Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.

Service Design

Waarom je het ‘as-a-service’-model serieus moet overwegen

Steeds meer wordt met het ‘as-a-service’-model aangeboden. Op het gebied van IT-diensten en devices biedt dat voordelen voor kleine en grote bedrijven.

Service Design

Vijf best practices voor het ontwikkelen van een nieuw B2B-portaal

Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.

Customer Service

Digitale retail-evolutie eenvoudiger met een multirailnetwerk

Online kopen blijft, en ook freelancers hebben met betalingen te maken. Flexibiliteit, zekerheid en gemak in betalingsverkeer worden dus steeds belangrijker.

Payment

Online afrekenen begint al vóór de betaaloplossing

Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.

Payment

De digitale lat voor de last mile

Consumenten leggen de lat voor check-out en pakketbezorging steeds hoger: snelle bezorging die in een keer goed gaat. Data en afleverinnovaties helpen.

Customer Service

Overheidstrends 2021: Locatievrijheid en flexibele werkplekken binnen de overheid

COVID-19 heeft de manier waarop de publieke sector denkt over werken op afstand veranderd. Wat blijkt? Mensen kunnen goed of zelfs beter werken vanuit huis.

Digital Transformation

Wat iedere webshop kan leren van de fashion-branche: Drie best practices

Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.

Service Design

Consumenten betalen webwinkels als laatste: Drie tips om dat te verbeteren

Grote stijging in online winkelen, maar consumenten betalen juist webshops laat. Drie tips om betalingsachterstanden bij je klanten te voorkomen.

Payment

Hoe de reisbranche kan profiteren van data-inzichten

Profijt van data-analyse: ook de horeca analyseert recensies, koopt efficiënter in en optimaliseert prijzen dankzij data. De principes en wat praktijkvoorbeelden.

Travel