Innovaties van Mastercard voor het verbeteren van de manier waarop we betalen
Zowel online als offline verandert het betaalproces. De betaalinnovaties van morgen gaan betalen sneller, gemakkelijker en veiliger maken.
Zowel online als offline verandert het betaalproces. De betaalinnovaties van morgen gaan betalen sneller, gemakkelijker en veiliger maken.
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Gekwalificeerd IT-personeel is lastig te vinden. Een oplossing: niet langer IT’ers zelf in dienst nemen, maar gebruik maken van IT-dienstverleners.
Hoe zit het met de UX van je website? Maak je webshop klaar voor het shoppingseizoen. Ook als die onder druk staat door veel verkeer en transacties.
Als je iets zelf maakt hecht je er meer waarde aan: dat psychologische mechanisme werkt al jaren voor IKEA. Dat kan ook online met customization tools.
Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.
Steeds meer wordt met het ‘as-a-service’-model aangeboden. Op het gebied van IT-diensten en devices biedt dat voordelen voor kleine en grote bedrijven.
Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.
Online kopen blijft, en ook freelancers hebben met betalingen te maken. Flexibiliteit, zekerheid en gemak in betalingsverkeer worden dus steeds belangrijker.
Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.
Consumenten leggen de lat voor check-out en pakketbezorging steeds hoger: snelle bezorging die in een keer goed gaat. Data en afleverinnovaties helpen.
COVID-19 heeft de manier waarop de publieke sector denkt over werken op afstand veranderd. Wat blijkt? Mensen kunnen goed of zelfs beter werken vanuit huis.
Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.
Grote stijging in online winkelen, maar consumenten betalen juist webshops laat. Drie tips om betalingsachterstanden bij je klanten te voorkomen.
Profijt van data-analyse: ook de horeca analyseert recensies, koopt efficiënter in en optimaliseert prijzen dankzij data. De principes en wat praktijkvoorbeelden.