Met tenten en houtje-touwtje-oplossingen de pakketdrukte tegemoet
Iedereen heeft inmiddels te maken met de problemen rond pakketbezorging. Waar zitten de knelpunten en is er op korte termijn een oplossing? (Kort: nee.)
Iedereen heeft inmiddels te maken met de problemen rond pakketbezorging. Waar zitten de knelpunten en is er op korte termijn een oplossing? (Kort: nee.)
Iedereen weet het: een goede klantenervaring bieden is belangrijk. Onderzoek laat zien wat succesvolle bedrijven doen: lees hier tips en adviezen.
Inclusiviteit wordt ook in het ontwerp van digitale producten en campagnes belangrijker. Betrek de doelgroep(en) daarom in het ontwerp- en testproces.
Zowel online als offline verandert het betaalproces. De betaalinnovaties van morgen gaan betalen sneller, gemakkelijker en veiliger maken.
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Gekwalificeerd IT-personeel is lastig te vinden. Een oplossing: niet langer IT’ers zelf in dienst nemen, maar gebruik maken van IT-dienstverleners.
Hoe zit het met de UX van je website? Maak je webshop klaar voor het shoppingseizoen. Ook als die onder druk staat door veel verkeer en transacties.
Als je iets zelf maakt hecht je er meer waarde aan: dat psychologische mechanisme werkt al jaren voor IKEA. Dat kan ook online met customization tools.
Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.
Steeds meer wordt met het ‘as-a-service’-model aangeboden. Op het gebied van IT-diensten en devices biedt dat voordelen voor kleine en grote bedrijven.
Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.
Online kopen blijft, en ook freelancers hebben met betalingen te maken. Flexibiliteit, zekerheid en gemak in betalingsverkeer worden dus steeds belangrijker.
Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.
Consumenten leggen de lat voor check-out en pakketbezorging steeds hoger: snelle bezorging die in een keer goed gaat. Data en afleverinnovaties helpen.
COVID-19 heeft de manier waarop de publieke sector denkt over werken op afstand veranderd. Wat blijkt? Mensen kunnen goed of zelfs beter werken vanuit huis.