Het alternatief voor Big Tech bestaat al: Open Web Advertising
Adverteerders beweren dat ze willen ontsnappen aan Big Tech, maar 80% van de budgetten stroomt nog steeds naar Meta en Google. Open Web Advertising biedt het alternatief dat veel...
Adverteerders beweren dat ze willen ontsnappen aan Big Tech, maar 80% van de budgetten stroomt nog steeds naar Meta en Google. Open Web Advertising biedt het alternatief dat veel...
Een nieuw mediaformat op social media, microdrama’s’, overgewaaid uit China, begint aan te slaan bij de Amerikanen tot 35 jaar.
Nederlandse adverteerders keren terug naar conversiecampagnes na een periode waarin videoviews en awareness domineerden. Het aandeel conversiegericht adverteren in de totale social media-uitgaven steeg naar 25,8 procent in de...
In een digitale wereld waarin snelheid en relevantie groei bepalen, is dat meer dan een operationeel probleem. Het is een bedrijfsrisico. Campagnes komen te laat op de markt, personalisatie...
Gospooky, opgericht door Tim van der Wiel, lanceerde deze maand een eigen studio voor live online shopping en trekt daarmee interesse uit heel Europa.
MediaMarkt Nederland gaat zijn aanwezigheid op sociale media drastisch herzien. Het concern verschuift van een retailer die zich profileert op prijs naar een merk dat klanten ondersteunt in een...
Het vertrouwen van Generatie Z in socialemediaplatforms is bijna even groot als hun vertrouwen in overheidsinstanties, blijkt uit onderzoek van het Europese privacytechbedrijf Usercentrics.
De mondiale reclamemarkt groeit dit jaar met 7,4 procent tot 1.170 miljard dollar en volgend jaar met nog eens 8,1 procent. Het meeste daarvan gaan linea reacta naar Amerikaanse...
Het gebruikersbestand van TikTok in Europa groeit gestaag: TikTok telt nu 5 miljoen meer maandelijkse actieve gebruikers dan vorig jaar.
De manier waarop mensen aan het zoeken zijn is aan het veranderen, en snel. Met name Gen Z laat een verschuiving zien waarbij hun zoekreis niet meer bij traditionele...
De Nederlandse specialist in ingame-advertising Level UP Digital anticipeert op een grote verschuiving in de digitale reclamewereld met de verwachte lancering van Grand Theft Auto 6 volgend jaar. Het...