Social

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Social

Tim Heineke (I am POP): ‘Onze bot is de meest directe manier voor contact met fans’

Artiesten stoppen over het algemeen veel tijd in sociale media, maar dat leidt in de praktijk maar beperkt tot meer bereik. Daar gaat I am POP verandering in brengen. “I am POP is een manier voor iedereen met een fanbase om een messengerbot te lanceren en direct contact met een fanbase te hebben. Wij hebben 100% view rates en 94% open rates. Het is dus de meest directe manier om met fans contact te hebben”, aldus oprichter Tim Heineke tegen Top Names.


Op Reis Met Bo: persoonlijk reisadvies via WhatsApp

Via WhatsApp een citytrip boeken met persoonlijk advies van een Nederlander die op de bestemming woont, dat is wat de net gelanceerde start-up Op Reis Met Bo doet. Medeoprichter Mike Hutten denkt dat contentcuratie en persoonlijk advies het antwoord is op het grote online reisaanbod waar vakantiegangers wegwijs uit moeten zien te worden.


Snap opent vast verkooppunt voor Spectacles in Londen

Snap heeft 40 miljoen dollar moeten afschrijven op een paar honderdduizend onverkoopbare camerabrillen en CEO Evan Spiegel moest vorige week bij de presentatie van de kwartaalcijfers toegegeven dat hij die markt verkeerd heeft ingeschat. Het neemt niet weg dat Snap zijn Spectacle-brillen alsnog in Engeland gaat verkopen dankzij een samenwerking met popupwinkel Boxpark.


Meer artikelen in Social

Channel Social

In dit Topic vindt u trends, opinie en research rondom social media. De artikelen beschrijven de ontwikkelingen in social media, maar gaan vooral ook dieper in op de mogelijkheden en toepassingen ervan. Cases en best practises laten zien hoe social media in de praktijk wordt ingezet. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar topics@emerce.nl.

Interessant in gerelateerde channels