Collaborative ads: Samenwerken in sociale media en SEA
Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?
Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?
De ontwikkelingen op het gebied van social commerce staan niet stil en de ene na de andere feature wordt gelanceerd. Dit zijn de trends.
Wat kost adverteren op Instagram? Niet direct duidelijk. Een overzicht van de kosten en de factoren die daarop van invloed zijn, zodat je weet hoe het zit.
TikTok test sinds enkele dagen een Stories formaat onder de noemer TikTok Stories. Slechts enkele Amerikaanse gebruikers hebben de beschikking over deze nieuwe functie.
Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.
Toen Henk Jan Bijmolt in 2011 begon met zijn webwinkel voor hout, werd hij hier en daar nog uitgelachen. Hout zou geen product dat online verkoopt.
De Autoriteit Persoonsgegevens legt TikTok een boete op van 750.000 euro. Jonge kinderen die zich voor de app inschreven, konden de privacyregels niet begrijpen omdat die in het Engels waren.
TikTok is de vijfde niet-game app geworden met ruim 3 miljard wereldwijde installaties in appwinkels. Dergelijke aantallen waren tot voor kort alleen weggelegd voor Facebook.
Het belang van Instagram is groot: veel jonge gebruikers en groot actief gebruik. 9 adviezen om je marketing op Instagram naar een hoger plan te tillen.
Klarna neemt voor een onbekend bedrag het Britse HERO over, een techbedrijf dat social shopping faciliteert voor fysieke retailers.
De buurtapp Nextdoor, een lokaal gerichte variant van Facebook, gaat naar de beurs door te fuseren met een speciaal daarvoor opgericht lege beurshuls.
Meer gevaccineerden, hogere temperaturen, meer landen op groen. Hoe gaat het in de reisbranche? De opvallendste bevindingen uit de Social Travel 30.
Booking.com springt van plaats 30 naar vier in het Social Travel 30-onderzoek. De bewegingen hierin laten onmiskenbaar zien dat Nederland zich opmaakt voor de zomervakantie.
Van de huidige coalitie communiceert demissionair minister Sigrid Kaag van Buitenlandse Zaken het beste via sociale media. Zij gebruikt vooral Twitter en LinkedIn om te communiceren met de bevolking. Op nummer 2 staat zorgminister Hugo de Jonge, op 3 premier Mark Rutte. Stef Blok (Economische Zaken en Klimaat) eindigde als laatste.
Meer bedrijven onderkennen het potentieel van TikTok voor hun digitale marketinginspanningen. Het platform ligt op schema om in 2021 1 miljard gebruikers te faciliteren, vergelijkbaar met het bereik van Instagram. Het team van ZenBusiness stelde tips samen voor de merkaanwezigheid op het platform.