Legio bedrijven verrekenen zich met retourkosten – en draaien ongemerkt verlies
Hoge retourpercentages zijn funest voor de winst. Je moet de totale kosten van retouren goed doorrekenen. Anders kun je ongemerkt zelfs verlies draaien.
Hoge retourpercentages zijn funest voor de winst. Je moet de totale kosten van retouren goed doorrekenen. Anders kun je ongemerkt zelfs verlies draaien.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen?
Een gesprek met Emile Peels, die enkele jaren geleden zijn bedrijf ABC e-business succesvol verkocht. Wat is zijn verhaal en wat adviseert hij anderen?
Europa bevindt zich in een existentiële crisis en moet zich uit de achterstand innoveren. Honderden miljarden euro’s per jaar zijn nodig om op termijn nog met China en de...
De kansen van AI zijn uiteraard interessant, maar waar begin je? Met AI tools die in je werkproces zijn geïntegreerd stimuleer je verkoop.
Steeds meer organisaties willen hun digitale marketingactiviteiten weer in eigen huis halen. Die transitie vraagt om een zorgvuldig gestructureerde aanpak.
Samen met expert Michiel Bod van BDO Accountants en Adviseurs ontdek je alles wat je moet weten over de fiscale consequenties bij het verkopen van je techbedrijf.
Tussen alle marketingopties kan het voelen alsof je door de bomen het bos niet meer ziet. Succes zit in de balans tussen snelheid en slimme keuzes.
Niemand is perfect. Dat is de essentie van het pratfall-effect. Kleine imperfecties vergroten onze aantrekkingskracht en zorgen voor geloofwaardigheid.
Hoe staat het met de evolutie en fusie-en-overname-ontwikkelingen van digitale marketingbureaus in de Benelux?
Als je je bedrijf verkoopt is de waardebepaling essentieel. Dat gebeurt met margedefinities. Maar de meeste gebruikte definities zijn niet altijd de beste.