Podcast The Brief: Ralph Rijks (Zalando) over positioneren en positieve impact realiseren
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met marketinggrootmeester Ralph Rijks van Zalando.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met marketinggrootmeester Ralph Rijks van Zalando.
Omnimap, dat technologie integreert, groeide de afgelopen 7 jaar zonder externe financiering. Nu haalt het in vier maanden tijd €3 miljoen groeigeld op.
Consumenten kopen tegenwoordig online en rechtstreeks bij producenten. D2C is een mooie kans om je ‘brand awareness’ te vergroten en data te verzamelen.
Hoe je hybride werken precies inricht wisselt per organisatie. Belangrijk is dat het proces helder verloopt en dat er input vanuit de medewerkers is.
Om ‘pivot’s en koerswijzigingen te verdedigen is het goed om het ‘waarom’, ‘hoe’ en ‘wat’ van een innovatie duidelijk voor ogen te hebben.
Overheden zitten in een lastig parket: data helpen problemen aan te pakken, maar burgers kunnen ook het slachtoffer worden van ondoorzichtige beslissingen.
Hoe weet je als e-commercepartij waar vraag naar is? Productonderzoek kan op verschillende manieren, en ook qua productkeuze zijn er meerdere strategieën.
Kleine veranderingen kunnen grote gevolgen hebben. Wat als we als marketeers, net als in veel Aziatische culturen, meer aan het collectieve welzijn denken?
Antwoord op vragen over MarketingOps: hoe is het werken met MarketingOps ingericht, wat zijn de rollen en functies, en hoe bereik je de beste resultaten?
Site Reliability Engineering: hoe is het ontstaan? Wat is het? Waarom wordt het zo vaak genoemd samen met DevOps? En is het relevant voor mijn bedrijf?
Maatschappelijk verantwoord merk? Een advertentiestrategie hoort daarbij. Dus: bewust en ‘brand-safe’ adverteren, naast content die bij je waardes past.
MarketingOps draait om anders samenwerken en denken in projecten. Dat komt de interne communicatie en, uiteindelijk, de efficiëntie ten goede. Deel 1 van 3.
Voor het laten groeien van een start-up is geld nodig, maar je kunt niet zomaar op een investeerder afstappen en je hand ophouden. Hoe pak je dit aan?
De coronacrisis bracht kansen voor bedrijven die willen groeien door middel van fusies en overnames. Deze 6 ‘take-aways’ leggen uit waar je op moet letten.
Steeds meer bedrijven besluiten de stap naar de metaverse te zetten. Maar valt er ook rendement te behalen? Met deze vijf stappen pak je het goed aan.