Digitale marketingbureaus in de Benelux: achtergrond en toekomst
Hoe staat het met de evolutie en fusie-en-overname-ontwikkelingen van digitale marketingbureaus in de Benelux?
Hoe staat het met de evolutie en fusie-en-overname-ontwikkelingen van digitale marketingbureaus in de Benelux?
Als je je bedrijf verkoopt is de waardebepaling essentieel. Dat gebeurt met margedefinities. Maar de meeste gebruikte definities zijn niet altijd de beste.
Online fashion retailer tess v opent in Breda haar derde fysieke winkel, bewust op een B-locatie om buiten de drukte te zitten.
Het is code rood in de Nederlandse techindustrie. De overheid heeft geen visie, noch strategie. Grote techbedrijven investeren niet meer en willen naar het buitenland, ziet ook Jeroen van Glabbeek van CM.com.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketeer, jurist of dataspecialist ingrijpend gaat veranderen? Welke trends mag je niet missen?
Onderzoek toont dat financiële stabiliteit, talent behouden en duurzaamheid belangrijk zijn, maar dat weinig wordt geïnvesteerd in digitale transformatie.
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?
Bedrijven moeten zich meer richten op talentontwikkeling. Vijf kritische gedragingen van leiders en bijbehorende vragen die je jezelf moet stellen.
Tech M&A Insider is een podcast over het verkopen van tech- en softwarebedrijven. Dit keer over de financiële wereld van techbedrijven en de Computable 100.
Groei via SEA en andere vormen van adverteren bereikt altijd een plafond: omschakelen naar het opbouwen van merkwaarde wordt dan onvermijdelijk.
Er is angst dat AI banen zal overnemen, maar automatiseren van taken is ook een kans om werkdruk te verlagen en burn-outs te verminderen.
Door sales- en brandingteams beter met elkaar te laten samenwerken profiteren beiden. Denk aan datastrategie, KPI’s, content en mediakeuzes.
Tech M&A Insider: in deze aflevering gaat het over de vraag wat je doet nadat je je bedrijf verkocht hebt. Wat zijn de absolute do’s en don’ts?
Nieuwe technologie gaat het aanzien van de B2B-sector veranderen. Wie voorop wil blijven lopen, moet de pijnpunten kennen maar ook op kunnen lossen.
Het lijkt logisch: dat positieve feedback geven makkelijk is. Maar dat is niet helemaal waar, want positieve feedback is meer dan alleen dankjewel zeggen.