De status quo in de adoptie van AI en hoe je als bedrijf verder komt
AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?
AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?
Niet elke vernieuwing leidt tot verbetering. Je moet eerst de juiste vraagstukken vinden. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen?
Hoe geef je je e-commerce-strategie vorm? En hoe speel je optimaal in op teokomstige ontwikkelingen binnen e-commerce?
Een marketingmanager die zelf digitaal wil adverteren loopt tegen tal van obstakels aan, wat onderaan de streep doorgaans teleurstellende resultaten oplevert. Dat kan en moet eenvoudiger.
Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?
ShoppingTomorrow en Thuiswinkel.org organiseerden een studiereis naar New York en Arkansas waaraan 30 CEO’s deelnamen. Lees hier wat opviel.
Hoe kan je als fashionbedrijf ervoor zorgen dat je in elke groeifase optimaal kunt schalen en jouw specifieke doelgroep een optimale (shopping)ervaring bieden? Door de juiste integraties te bouwen of technologiepartners aan te sluiten.
IT-uitgaven blijven naar verwachting groeien. Inzicht in en grip op die kosten is dus belangrijk. Dat is te bereiken met goede inventarisaties en planning.
Met data houd je klanten tevreden en kun je groeien. Maar de datahoeveelheid neemt toe en privacyregels worden scherper. Hoe zien marketeers de uitdagingen?
The HERD doet niet aan fuseren of overnames, maar brengt gespecialiseerde ondernemingen bijeen in een digital & creative agency collective.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met marketinggrootmeester Ralph Rijks van Zalando.
Omnimap, dat technologie integreert, groeide de afgelopen 7 jaar zonder externe financiering. Nu haalt het in vier maanden tijd €3 miljoen groeigeld op.
Consumenten kopen tegenwoordig online en rechtstreeks bij producenten. D2C is een mooie kans om je ‘brand awareness’ te vergroten en data te verzamelen.
Hoe je hybride werken precies inricht wisselt per organisatie. Belangrijk is dat het proces helder verloopt en dat er input vanuit de medewerkers is.
Om ‘pivot’s en koerswijzigingen te verdedigen is het goed om het ‘waarom’, ‘hoe’ en ‘wat’ van een innovatie duidelijk voor ogen te hebben.