Ondersteun de techsector op Europese schaal – óók vanwege klimaatverandering
Om de Europese techsector écht tot een succes te maken is meer ondersteuning nodig. Niet alleen om economische redenen, maar ook vanwege klimaatverandering.
Om de Europese techsector écht tot een succes te maken is meer ondersteuning nodig. Niet alleen om economische redenen, maar ook vanwege klimaatverandering.
Werknemers die afhaken (climate quitters), investeerders die overslaan en regelgeving die steeds strikter wordt. Verduurzaming staat hoog op de agenda bij veel techbedrijven. Tussen wens en praktijk zit echter...
Steeds meer retailers en merken zijn bezig met het verhandelen van gebruikte producten, ofwel recommerce. Van Zalando tot Decathlon en van Ikea tot Rolex. Wat zijn de motivaties, de...
Vandaag publiceert Emerce zijn eerste collectie premium artikelen. Een reeks verhalen die je up to speed brengt met ontwikkelingen in
Waarom houdt een betaaltechnologiebedrijf zich bezig met duurzaamheid? Hoe pakten we dat aan en hoe maten we succes?
In deze paneldiscussie staat duurzaamheid centraal. Wat zijn anno 2023 de uitdagingen en hoe kan je duurzaam groeien?
Ook online advertenties zorgen voor CO2-uitstoot. Tijd om meer te letten op de ecologische voetafdruk van advertenties en op meten en compenseren.
Hoe duurzaam zijn (sport)evenementen? Er is nu een om de duurzaamheidseffecten te meten. De marathons van Chicago en Amsterdam gebruiken hem al.
De CO2-uitstoot van (digital) bureaus zelf is relatief laag, maar via klanten tikt het al gauw aan: tot ruim een kwart meer CO2-uitstoot per persoon. De roep om grote...
De modewereld staat voor veel uitdagingen. Hoe zorg je ervoor dat je klanten aan je bindt? Goede inrichting van de verzending helpt op meerdere vlakken.
De kledingindustrie is één van de meest vervuilende industrieën ter wereld. Hoe kunnen we kleding duurzamer maken?