Wordt Vision Air de ‘Ray Ban’ van Apple?
Apple werkt naar verluidt aan een Vision Air, een AR/VR bril die geschikt zou zijn voor dagelijks gebruik en kan samenwerken met een iPhone of Mac. Daarmee laat Apple...
Apple werkt naar verluidt aan een Vision Air, een AR/VR bril die geschikt zou zijn voor dagelijks gebruik en kan samenwerken met een iPhone of Mac. Daarmee laat Apple...
Begrip van de achtergrond van een nieuw fenomeen is essentieel voordat je het gaat gebruiken. n dit artikel leg ik uit wat metachannel-marketing is.
Weinig is zo menselijk en persoonlijk als rouwen. Toch worden er ook op dit gebied toepassingen door AI en de techindustrie bedacht.
Een gesprek met Marije Deutekom, lid van het College van Bestuur van Hogeschool Inholland over SXSW en immersive experiences.
Het inhoudelijke programma van de strategische missie van Nederland op SXSW begon met de sessie Immersive Wonders: The Sphere & Beyond.
Tijdens SXSW in Austin vond de sessie Immersive Experiences for good? van stichting Dutch Digital Design plaats: een (video)verslag van het evenement.
Het jaarlijkse muziek- en tech-evenement SXSW: een gesprek met Benjamin de Wit, organisator en festivaldirecteur van de Immersive Tech Week.
Het jaarlijkse muziek- en tech-evenement SXSW in Austin komt er weer aan. In de aanloop een aantal voorproefjes en gesprekken met deelnemers.
De Vision Pro, de AR/VR bril van Apple, zal vanaf vrijdag 2 februari beschikbaar zal zijn in alle Apple Store-locaties in de Verenigde Staten. Voorbestellen kan vanaf vrijdag 19...
De techindustrie schermt met gouden toekomstbeelden, dromen en zakelijke kansen. De realiteit van augmented en virtual reality is echter veel kaler. Het is wachten op een doorbraak, zo liet...
Virtuele mensen duiken overal op: van replica’s van beroemdheden tot zelf gecreëerde persoonlijkheden. Dit biedt kansen voor merken en reclamebureaus.