De virtuele mens als commerciële kans
Virtuele mensen duiken overal op: van replica’s van beroemdheden tot zelf gecreëerde persoonlijkheden. Dit biedt kansen voor merken en reclamebureaus.
Virtuele mensen duiken overal op: van replica’s van beroemdheden tot zelf gecreëerde persoonlijkheden. Dit biedt kansen voor merken en reclamebureaus.
Het wordt een belangrijke dag voor Apple, dat vanavond voor het eerst sinds de Apple Watch weer een echt nieuwe productcategorie lanceert in de vorm van de Reality Pro,...
Gesprekken met direct betrokkenen over Nederland als gameland en, ondere andere, 'immersive' content: deze keer met Edwin van Gessel, oprichter van Linx.
Dit voorjaar presenteert Apple naar verluidt eindelijk zijn langverwachte Augmented en Virtual Reality-bril. Het bedrijf is laat met de ontwikkeling ervan, maar heeft vaker een nog nauwelijks ontwikkelde markt...
Vandaag publiceert Emerce zijn eerste collectie premium artikelen. Een reeks verhalen die je up to speed brengt met ontwikkelingen in
Het World Economic Forum (WEF) heeft afgelopen week in samenwerking met Accenture en Microsoft zijn Global Collaboration Village in Davos gelanceerd. Met deze online omgeving creëert het WEF naar...
De Nachtwacht als NFT’s verdeeld en verkocht in 8.000 stukjes om mensen medeoprichter te laten worden van het later te openen MetaRembrandt Museum.
Waar staat Nederland als gamesland ? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 5 met Jolie Smets van 3D-schermmaker Dimenco.
Meta, Microsoft en Accenture gaan samen werken aan de metaverse. De metaverse wordt niet door één bedrijf gebouwd, zo vertelde Mark Zuckerberg gisteren bij de presentatie van de nieuwe...
In de 'Shaping the future'-podcast van DDMA iedere week een gesprek met een expert uit de digitale marketing. Deze keer met Max Pinas (Dept Agency).
Meta, voorheen Facebook, lanceert specifieke Meta-accounts en Meta Horizon-profielen voor zijn VR-diensten. Tot voor kort moest worden ingelogd met sociale media-accounts Facebook en Instagram.