Winnaars & verliezers van de Google Core Update mei 2022
Welke bedrijven zijn de winnaars en wie zijn de verliezers van de Google May 2022 Core Update. Lees hier het onderzoek.
Welke bedrijven zijn de winnaars en wie zijn de verliezers van de Google May 2022 Core Update. Lees hier het onderzoek.
Wil je gaan A/B-testen op je website, maar is het er nooit van gekomen? Ga aan aan de slag met Google Optimize om het maximale uit je website te...
Online zichtbaarheid is belangrijk als er veel concurrentie is. Lees hier ons SEO-onderzoek naar de 10 grootste supermarktketens die in België actief zijn.
Met een goede first-party-data-strategie en klantenbinding slaagde meubel- en interieurzaak Rivièra Maison erin de online conversie flink op te schroeven.
Het is bekend: Universal Analytics wordt Google Analytics 4. Maar wat nou precies de verschillen zijn weet je misschien nog niet. Dat lees je hier.
Je kunt binnen Google Ads zelf campagne-experimenten opzetten. Lees hier stap voor stap hoe je dat aanpakt en waar je verder nog rekening mee moet houden.
Het dilemma van content: achter een aanmeldformulier zodat je leads verzamelt, of vrij toegankelijk? Allebei hebben immers voor- en nadelen.
Site Reliability Engineering: hoe is het ontstaan? Wat is het? Waarom wordt het zo vaak genoemd samen met DevOps? En is het relevant voor mijn bedrijf?
BrightonSEO is hét internationale evenement voor SEO-specialisten. Dit zijn een aantal van de presentaties en inzichten die mij positief opvielen.
Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?