‘Feed’-management: de sleutel tot effectieve e-commerce-SEO (1/2)
Houd jij je bezig met e-commerce-SEO? Vergeet dan niet hoe belangrijk feed-management is, voor zowel Organic Shopping als voor discovery.
Houd jij je bezig met e-commerce-SEO? Vergeet dan niet hoe belangrijk feed-management is, voor zowel Organic Shopping als voor discovery.
Het Rotterdamse analyticsplatform voor e-commerce Eyk Data sluit een technische samenwerking met Stape, een van 's werelds grootste aanbieders van serverside trackinghosting. De move past in Eyks ambitie om...
Met elke pagina wil je presteren. Voor zichtbaarheid en in de organische zoekresultaten. Soms wil je daarvoor juist url’s verwijderen uit de zoekresultaten.
A/B-testen kan op twee manieren: client-side en server-side. Wat de beste keus is hangt af van de vereisten en het gebruik binnen je organisatie.
Steeds vaker krijgen bureaus de vraag of men iets moet met 'thought leadership' en 'branded search'. In dit artikel ga ik op op het hoe en waarom.
Het Google Merchant Center kan meer: zoals inzicht geven in je concurrentiepositie wat productprijzen betreft en je een overzicht van best-sellers geven.
Conversieoptimalisatie is gegroeid van tips over je website tot onderzoek naar gedrag, interventies en meten van de effecten. Wat wordt de volgende stap?
Consument zijn niet gek: bij alleen maar juichende recensies online worden ze achterdochtig. Daarom zijn negatieve beoordelingen niet per se slecht.
Meer content is niet altijd beter. Met content-snoeien zorg je ervoor dat je content aansluit bij de verwachtingen van je bezoekers en van zoekmachines.
A/B-testen is de beste methodiek om causaliteit aan te tonen. Het onderbouwt een bepaalde keuze . Mits de betrouwbaarheid van de A/B-tests goed op orde is.
Welke bedrijven zijn de winnaars en wie zijn de verliezers van de Google May 2022 Core Update. Lees hier het onderzoek.