Stap voor stap: zelf campagne-experimenten opzetten binnen Google Ads
Je kunt binnen Google Ads zelf campagne-experimenten opzetten. Lees hier stap voor stap hoe je dat aanpakt en waar je verder nog rekening mee moet houden.
Je kunt binnen Google Ads zelf campagne-experimenten opzetten. Lees hier stap voor stap hoe je dat aanpakt en waar je verder nog rekening mee moet houden.
Het dilemma van content: achter een aanmeldformulier zodat je leads verzamelt, of vrij toegankelijk? Allebei hebben immers voor- en nadelen.
Site Reliability Engineering: hoe is het ontstaan? Wat is het? Waarom wordt het zo vaak genoemd samen met DevOps? En is het relevant voor mijn bedrijf?
BrightonSEO is hét internationale evenement voor SEO-specialisten. Dit zijn een aantal van de presentaties en inzichten die mij positief opvielen.
Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?
Na Apple’s Safari en Mozilla’s Firefox stopt ook Google Chrome vanaf 2023 met het ondersteunen van third party cookies. Hoe kun je jezelf voorbereiden?
Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.
Ieder jaar bespreek ik met mijn collega’s wat de nieuwe trends zijn omtrent SEO. Hieronder de zeven belangrijkste SEO-trends van 2022 op een rij.
Tijdens Covid zag je het overal: sites die traag werden of crashten. Bereid je voor: test de grenzen, monitor voor actuele gegevens en schaal op tijd op.
E-commerce blijft groeien. Hoe blijft je merk zichtbaar en vindbaar? Hier lees je hoe je productcontent op productdetailpagina’s het beste weergeeft.
E-commerce wordt voor B2B steeds belangrijker: meer aandacht voor conversieoptimalisatie. Wat zijn B2B-conversies, hoe meet je ze, en hoe verbeter je ze?
Toestemming vragen voor cookies is een drempel voor je website. Startpagina.nl reduceerde ‘bounces’ en verhoogde ‘opt-ins’ door pop-up-berichten te testen.
Tijdens de Google EMEA product-kick-off worden nieuwe ontwikkelingen onthuld. De belangrijkste rond ‘tracking’ en ‘reporting’ van semester 2.
SEO is een specialisme, maar SEO-specialisten kunnen breed worden ingezet. Antwoord op externe factoren: richt je op concrete doelen en blijf samenwerken.