Case: hybride evenement voor productlancering van chocoladeproducent
Hybride evenementen behouden waarde. Met hoge productiewaarde en oog voor details kun je de aandacht vasthouden en media-aandacht genereren.
Hybride evenementen behouden waarde. Met hoge productiewaarde en oog voor details kun je de aandacht vasthouden en media-aandacht genereren.
Sociale media gebruiken als verkoopkanaal gebeurt steeds meer. Vooral de mogelijkheden van 'live sales' – kijken en meteen kopen – nemen een hoge vlucht.
Webinars zijn een goede manier om autoriteit binnen je doelgroep op te bouwen, maar zorg voor een goede strategie om aandacht en kijkers te garanderen.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer een interview met Rutger Tuit van YouTube.
Discovery-marketing wordt steeds belangrijker. Dat blijkt uit groeicijfers en uit trends als live-stream shopping, social commerce en influencer-marketing.
Social commerce biedt merken en marketeers een nieuwe manier om via livestreams onder de aandacht te komen bij hun doelgroep en in te spelen op impulsaankopen.
De combinatie live stream en e-commerce zorgt in China al voor enorme omzetten. Blik op een trend die marketeers scherp in de gaten moeten houden.
Amazon heeft in Duitsland de streaming radiorechten verworven om live alle 617 wedstrijden van de eerste en tweede Bundesliga en de DFB Pokal wereldwijd uit te zenden. Een handig...
Adverteerders geven in 2017 meer uit aan reclame op internet dan bij alle andere mediatypen bij elkaar opgeteld. Nieuwe cijfers van IAB Nederland laten zien dat internetreclame in 2016...
De omzet van online radio-exploitant The Media Exchange groeide in 2016 richting de twee miljoen euro, een verdubbeling ten opzichte van het voorgaande jaar. “Je merkt dat directies van...
Hedendaagse interne communicatie professionals worden geconfronteerd met een hoop nieuwe uitdagingen. Waar vroeger iedereen van 9 tot 5 op kantoor aanwezig was, is dit sinds ‘Het Nieuwe Werken’ niet...