What's new

Top stories

ALD Automotive zet sociale media in voor verkoop leaseauto

ALD Automotive lanceert Own my car. Leaserijders kunnen met deze nieuwe online dienst hun leaseauto aan het einde van het contract verkopen via sociale media. Own my car gaat vandaag van start in een pilot met 250 deelnemers. Donderdag presenteert ALD de dienst op The Social Conference in Amsterdam.


30 miljoen euro verlies voor Takeaway, maar omzet stijgt snel

Het beursgenoteerde Nederlandse bedrijf Takeaway verwerkte vorig jaar in zijn vijf belangrijkste markten 49,3 miljoen bestellingen, 46 procent meer dan een jaar geleden. Dat leverde een omzet op van 111,6 miljoen euro, vergeleken met 76,7 miljoen in 2015. Onder de streep is er een verlies van 30,9 miljoen.


Under Armour: ‘Tech en sport is een logische combinatie’

Het Amerikaanse sportmerk Under Armour is dé challenger van grootmachten als Nike en Adidas. Dankzij een excessieve focus op de eindgebruiker en een tomeloze ambitie om te innoveren. “Als het aan ons ligt, doen we overal een chip in”, aldus Chris Bate (53), VP & Managing Director Europe.


Testtools getest: Optimize 360, VWO en Optimizely

Enige tijd geleden kondigde Google Optimize 360 aan. Een ontzettend bruikbare, professionele A/B-testtool, vergeleken met het voorgaande en beperkte Google Content Experiments. De tool zal steeds verder uitgerold worden en de verwachting is dat Optimize 360 een sterke concurrent wordt van de twee ‘heersers’ in de Nederlandse markt: Optimizely en VWO. Betekent dit nu dat je straks direct moet overstappen naar de testtool van deze datagigant? Absoluut niet. Wij zetten onze ervaringen met Optimize 360, Visual Website Optimizer en Optimizely (X) voor je op een rij.


Meer artikelen in E-commerce

Nieuwsbrief