Conversion

Nieuwsbrief

 

Artikelen in Conversion

Succesvollere A/B-tests met emotion analytics

Wanneer je regelmatig A/B-test zal je merken dat het moeilijk is om succesvolle A/B-tests op te zetten op basis van data- en expertise-gebaseerde hypotheses. Daarom is het belangrijk om niet alleen te focussen op méér A/B-testen uit te voeren, maar op het verhogen van het percentage succesvolle hypotheses.


Wat kan je bij welk volume effectief A/B-testen?

Hoe kun je goed inschatten welke mogelijkheden je hebt bij het opzetten van A/B-tests? Hoe beïnvloed je de kans dat aanpassingen binnen afzienbare tijd van betekenis worden? Wanneer kun je de overstap maken naar A/B-tests die harde in plaats van zachte conversies met significantie kunnen meten? Je leest het hieronder.


Testtools getest: Optimize 360, VWO en Optimizely

Enige tijd geleden kondigde Google Optimize 360 aan. Een ontzettend bruikbare, professionele A/B-testtool, vergeleken met het voorgaande en beperkte Google Content Experiments. De tool zal steeds verder uitgerold worden en de verwachting is dat Optimize 360 een sterke concurrent wordt van de twee ‘heersers’ in de Nederlandse markt: Optimizely en VWO. Betekent dit nu dat je straks direct moet overstappen naar de testtool van deze datagigant? Absoluut niet. Wij zetten onze ervaringen met Optimize 360, Visual Website Optimizer en Optimizely (X) voor je op een rij.


Meer artikelen in Conversion

Topic: Conversion

In dit Topic alles over het verbeteren van sales, downloads en andere acties online. Best practises, cases en how to, hier vind je informatie voor het verbeteren van conversie. Heb je kennis te delen? Experts op hun vakgebied kunnen publiceren in dit Topic. Interesse? Mail dan naar topics@emerce.nl.

Interessant in andere E-commerce topics