More stories

Waar let je op bij het kiezen van een omnichannelplatform?

Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?

Marketing automation

Vijf valkuilen voor de klantenservice die groei kunnen blokkeren

De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.

Customer Service

Digitalisering van de financiële administratie: zelf doen of uitbesteden?

Over de financiële administratie rijst vaak de vraag: zelf doen of uitbesteden? Het antwoord schuilt meestal in de juiste combinatie van beide.

Strategy

Voor iedereen toegankelijke website bouwen? Verplaats je in de doelgroep

Veel webwinkels zijn matig toegankelijk voor ouderen en mensen met een handicap. Dat betekent onnodig klanten verliezen. Dus: denk vanuit de gebruiker.

Web-design

Hogere conversie door in te zetten op bezorging: vier tips

De check-out is belangrijk bij het verhogen van de conversie. Bezorgopties en duidelijke communicatie daarover spelen een sleutelrol: mijn vier tips.

Conversie

Circulaire hardware is hot: dit is waarom

Circulaire IT-hardware kan de milieubelasting van apparaten reduceren. Goede procedures rond data en updates kunnen professionele gebruikers overtuigen.  

Sustainability

Software ontwikkelen voor gemeenten op één generieke infrastructuur

De Nederlandse gemeenten kiezen voor één basisinfrastructuur voor alle software. Dat bevordert uitwisseling van software tussen gemeenten en samenwerking.

Research and development

Hoe bepaal je de juiste mix van betaalmethoden voor je platform?

Om een soepele gebruikservaring te bieden, is het essentieel dat klanten de gewenste betaalmethode kunnen kiezen. Hoe kies je wat het meest geschikt is?

Payment

Hergebruik is booming: zo maak je resale onderdeel van je e-commercestrategie

Voor steeds meer merken is het faciliteren van de 2de-hands verkoop van hun eigen producten een businessmodel. De verschillende businessmodellen vergeleken.

Sustainability

Met merkdenken je online customer experience echt onderscheidend maken

‘Customer experience’ om je te onderscheiden? Maar als iedereen dat doet, hoe zorg je dan voor een onderscheidende ervaring? Maak contra-intuïtieve keuzes.

Customer Experience

Joost Diepenmaat (Moneybird): ‘Als je rust in je kop hebt kun je mooie dingen doen’

Joost Diepenmaat begon Moneybird met een eigen filosofie: “Een mooi bedrijf bouwen voor de lange termijn waar je overal ter wereld aan kunt werken.”

Venture

Waarom zijn zo veel bedrijven slecht in innoveren? Verkeerde soort innovatie

Innoveren blijkt vaak lastig. Waarom? Nieuwe ‘stuff’ in plaats van bestaande spullen beter en efficiënter verspreiden. Oftewel: meer platform-denken.

Disruptie

Met tenten en houtje-touwtje-oplossingen de pakketdrukte tegemoet

Iedereen heeft inmiddels te maken met de problemen rond pakketbezorging. Waar zitten de knelpunten en is er op korte termijn een oplossing? (Kort: nee.)

Logistics

Praktische tips om kampioen in klantervaring te worden

Iedereen weet het: een goede klantenervaring bieden is belangrijk. Onderzoek laat zien wat succesvolle bedrijven doen: lees hier tips en adviezen.

Customer Experience

Inclusief design: werken we wel echt voor iedereen?

Inclusiviteit wordt ook in het ontwerp van digitale producten en campagnes belangrijker. Betrek de doelgroep(en) daarom in het ontwerp- en testproces.

Digital Design