Digital Transformation52,1KJules Bloemen302 online applicatiesInnoveren in nichemarkten: lastig, maar cruciaalDigital Transformation
B2B Digital6.0kEmerce TVDigital FirstIn 135 landen digitaal het hart van de klant winnen, zo doet AkzoNobel datB2B Digital
Agency Cases2.0kEmerce TVDigital FirstAI-oplossing verbetert online aanwezigheid met seizoensgebonden keyword-optimalisatiesAgency Cases
B2B Digital1.5kEmerce TVDigital FirstB2B-marketplace Hectool is AI-native: “Bij elke feature vragen we ons af, kan dit met AI?”B2B Digital
Agency Cases1.5kEmerce TVDigital FirstInterculturele verschillen tackelen: student selecteert studie solo of samenAgency Cases
Agency Cases1.3kEmerce TVDigital FirstPrijswinnende e-commerce: succes door ‘prayer shawls’ en inzichten uit ChinaAgency Cases
Digital Transformation72,3KPieter BasFundsupStartup Tappr: digitaal productpaspoort met informatie voor producent en consumentDigital Transformation
Sustainability69,3KCorwin van HeterenCognizantEU-duurzaamheidsrapportage: een kans voor jezelf om doelen te stellen en ze te bereikenSustainability
E-commerce2.1kEmerce TVDigital FirstBewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital LeadersE-commerce
E-commerce1.3kEmerce TVDigital FirstRitme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodelE-commerce
E-commerce1.5kEmerce TVDigital FirstSuccesvoller d2c verkopen via marketplaces: specifieke zoektermen en unieke productbundelsE-commerce
E-commerce7.1kEmerce TVDigital FirstWelke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?E-commerce
E-commerce6.0kEmerce TVDigital FirstHoe Intergamma zich onderscheidt in de e-commercemarkt met omni-commerceE-commerce
E-commerce4.5kEmerce TVDigital FirstGoogle’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijkenE-commerce
E-commerce1.2kEmerce TVDigital FirstDuurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny LibraryE-commerce
E-commerce1.2kEmerce TVDigital FirstDe korting ‘death spiral’ vermijden: hoe ontsnap je als merk uit de negatieve spiraal?E-commerce
E-commerce7.9kEmerce TVDigital FirstDe lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AIE-commerce