Contentmarketing39,4KNaomi Verduyn LunelNaomi Online MarketingOnline Marketing: De kracht van visuele contentContentmarketing
Retail26,7KQuirine Storm van LeeuwenCapterra en GetAppOnline Shopping Onderzoek: Twintig procent online kopers koopt op aanbeveling van influencersRetail
E-commerce36,8KGerrit EnthovenIntershop CommunicationsE-commerce in B2B: 9 redenen om er vandaag in te investerenE-commerce
Contentmarketing13,3KErwin BoogertEmerceCampagnepanel #173 (ABN AMRO): ‘Hele dunne lijn’Contentmarketing
Conversie26,1KGerrit EnthovenIntershop CommunicationsMeet-up mobile: inzet PWA’s voor hogere mobiele conversieConversie
Disruptie15,2KRobert OverwegTripleOnline educatieplatformen ontwrichten traditioneel onderwijs, maar beide hebben elkaar nodigDisruptie
Cross Border13,2KJoeri GroenewoudeShopWorldDe onderkant van de ijsberg genaamd e-commerceCross Border
E-commerce5.1kPremiumRedactie EmerceEmerceVideo: Hoe houd je een winkelstraat aantrekkelijk?E-commercePremium
Online marketing9.2kHazjier PourkhalkhaliOptimizelyZo bouw je een test and learn cultureOnline marketing
E-commerce11,4KErwin BlomFast Moving TargetsThijs Bosgoed (BuyBay): ‘Wij geven geretourneerde producten een tweede leven’E-commerce
B2B Digital3.1kRedactie EmerceEmerceVan idee naar executie: De vijf stappen van de Jumpstart methodeB2B Digital
15,2KErik-Jan QuikBol.comVan webwinkel naar platform, dit zijn de vijf transities die bol.com doormaakt