Online advertising36,2KMartijn NagelhoutUnivé VerzekeringenGoogle Merchant Promotions: promoot je product binnen Google ShoppingOnline advertising
Cannes Lions29,9KNathalie PetersMORGENFRISK & FRISK AgencyIn dit tijdperk van data & techniek blijft creativiteit keyCannes Lions
Publishing9.7kAnnemieke van der MarkHogeschool van AmsterdamOnline content: welke bezoekers willen betalen en waarvoor?Publishing
Customer Loyalty14,7KWilco De BieMagnedsFutureproof belonen: aandacht voor de interactieCustomer Loyalty
Marketing automation41,7KRedactieEmerceDe rol van AI in media-inkoop: wat als de mens overbodig raakt?Marketing automation
Retail9.9kRedactie EmerceEmerceMe2B: hoe je als omni-channel retailer de klant kunt geven wat hij wilRetail
Customer Service46,4KRedactieEmerceKLM’s chatstrategie: 15 procent online boarding passes via MessengerCustomer Service
Communicatie15,5KDenis DoelandDDMCAHet digitale eindspel van de muziekindustrie is in zichtCommunicatie
Digital Agencies3.5kMarjan StraathofDeptWat digital agencies kunnen leren van SoDA’s Global Digital Outlook 2017Digital Agencies
B2B Digital38,2KGerrit EnthovenIntershop CommunicationsB2B e-commerce platformen: wordt het all-in-one, best-in-breed of headless?B2B Digital
Analytics34,5KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWSciSports: veertien camera’s op het veld, negentigduizend voetballers, één potentiescoreAnalytics
Conversie21,7KHans VoornVoor Elkaar HoldingCRO Manager Travix: ‘Je moet het brein van de klant begrijpen’Conversie
Search19KRomano GroenewoudSEOgeekWat is de beste indeling van een website voor organische vindbaarheid?Search